Kitap Isteyen Var mı ?

Ocak 11, 2013

Dün kitaplığımı döktüm. (Hâlâ da o vaziyette zaten:) Bu sıralarda okuma işime hız vermek istiyorum. Bir sürü okuyacağım birikmiş. Okuyup da unuttuklarım da çabası :)


Bu kitapları vereceğim. Ama öncelikle isteyen var mı diye size sormak istedim. Üstteki 3 tanesi seri. Fantastik. En alttakiler çocuklar büyürken en iyi yardımcım oldular. Don Hikâyeleri'nden iki tane varmış. Benimle Oynar mısın Anne'den çok şey yaptık oğluşlarla.


Bu kitapları da bir kere daha okuduktan sonra vereceğim. Yine isteyen varsa söylesin, böylece ben de okuma işlemini hızlandırmış olurum:)

Içlerinden birisini de sokak dolaşımına çıkartmak istiyorum. Kim bilir belki gerçekten de dolaşır :)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Kıyamet ve Kayıp Sembol merak ettiğim kitaplardı.
    Başkaca talibi yoksa isterim elbet, kitap bu istenmez mi:)
    Benim de dolaşımda bir kitabım var. Bazen merak ederim nerededir, kiminledir diye :)

    YanıtlaSil
  2. Ya ben üstteki 3 kitaplık seriye talibim aslında. Vakti zamanında elmas tahtı okumuş, Sparhawk'a bayılmıştım. Devam kitaplarını da okumayı ve bu kitapların elimde bulunmasını çok isterim :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de bebek bekliyorum biliyorsun :))

    YanıtlaSil
  4. Tülincim senin seçtiklerini okuyup da göndereceğim, biraz zaman alabilir :)

    Magrat Sparhawk'ın yeni maceraları da var elimde, daha okumadım. Onları da gönderirim sonra.

    Şebnemcim mesaj alınmıştır.

    Benimle Oynar mısın Anne'ye de talip çıktı.

    Diğerleri için biraz daha bekliyorum.

    Bu arada bana mail atıp adreslerinizi gönderiniz arkadaşlar :)

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar sevindim anlatamam :) Kitabı okuduğum zaman Sparhawk hayallerimi epey süslemişti :)) Beceriksizliğimden olsa gerek mail adresini bulamadım sitede :) baharinkizi@hotmail.com benim mail adresim, zahmet olmazsa bana bir mail atarsan, ben de sana adresimi gönderirim. Çok teşekkür ederim şimdiden.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim. Zamanı önemli değil. Zaten başucumda okunacak kitaplarım var. Beklerim :)

    YanıtlaSil