Kar Nostaljisi

Ocak 09, 2013

Dün anneme alış veriş yapıp götürdüğümde evinin kapısındaki manzara buydu:)


Hiç basılmamış karları görünce kıyamayıp baktım bir süre. Sonra Kürşad'ın camdan bakıp hep bizim karlarımıza basıyorlar diye üzülmesi geldi aklıma :)


Evin içinden dışarıya özlemle bakan çocukluğumuz yerine bastım karlara :) (Gerçi biz dışarı çekmazdık ama karlar leğen içinde bize gelirdi, evde uzun uzun oynardık:)


Bu kapı var ya, karşısında saatlerce şov yapmışlığım vardır :) Merdiven basamaklarında tam şimdi bulunduğum yerde durur aşağıdaki seyircilere şarkılar söylersin falan. Tabi seyirci meyirci yok. Seyreden tek kişi kapının camındaki aksine bakan kendim :)

Kapının soldaki iki küçük camından birisinin altında yama vardır. (Dikkatle bakağsan göğüğsün:) O da benim dizimle kırdığım kısım. Ben cama bakıp annemlere bunu nasıl söyleyeceğim derken dizime gözüm takılıp çığlığı basmıştım :) (Bir sene sonra aynı dizi aynı bahçenin bu sefer merdiveninden düşüp açtığımda babam "Kızım fermuar takalım istersen, her sene zahmet etme bu kadar" dediydi:)


Benim kar muhabbeti nostaljiye döndü anacım :)

Herkese günaydın.

Dışarı çıkmak zorunda kalmayıp sıcacık evlerinizde oturduğunuz bir güne açılsın sabahınız..

Yola çıkmak zorunda olanlar da jet gibi ulaşsınlar gidecekleri yere.

Ve Allah soğukta kalanlara yardım etsin.

Benzer yazılarım

2 Yorum yap