Aralık 31, 2012

2013'de

 Sağlıklı ve mutlu

 Sımsıcak

 Huzurlu

 Rengârenk

 Cıvıl cıvıl

 Büyülü



 

 Sevdiklerimizle birlikte

 Güzel sürprizlerle dolu

 

Harika bir yıl diliyorum...



Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. günaydın arkadaşın güzeli sizlere 2013 ün sağlık mutluluk ve huzur getirmesini dilerim sizleri çok ama çok seviyoruz allah herkese sizler gibi dostlar nasip eylesin hepinizi öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. Yeni yılın kutlu olsun. Sana ve ailene sağlık, huzur ve mutluluk getirsin...

    YanıtlaSil
  3. Size musmutlu kocaman gülümsemeli ve huzur dolu bir yıl diliyorum oğluşlarınızla eşinizle tüm sevdiklerinizle sıcacık mutluluk dolu güzel bir yıl olsun

    YanıtlaSil
  4. Dileklerinin hepsine kocaman bir aminnn diyorum, sevgilerle

    YanıtlaSil
  5. Amiin diyorum ben de öncelikle. Mutlu seneler :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler. Aynı yıl size de gelsin ama :)

    YanıtlaSil
  7. Sana da mutlu yıllar Handancım..

    YanıtlaSil
  8. Hepinize teşekkürler, öpüyorum kocaman :D

    YanıtlaSil