Oradan Buradan

Ocak 23, 2013

Bugünlerde Can izinli çocuklar da evde olunca bir ses bir gürültü gidiyoruz :)

Ev ziyaretleri, hasta ziyaretleri , sinema falan derken buraya yazmaya üşenmişim.

Dün Trump Towers Mall a gittik. (Isme bak, gören yurt dışında yaşadığımı sanacak.) Köpekbalığı Dünyası Sergisi için. Ben girmedim, erkeklerim gezdiler. Kişi başı 15 TL , aile indirimi falan yok. Metehan çok beğenmiş. Ama sanırım gerçek köpekbalığı da olsa daha hoş olacakmış.

Pazartesi yıllardır görmediğim bir arkadaşımla geçirdik günü. Önce bizde kahvaltı yaptık, sonra da Ortaköy'e gidip deniz kenarında kumpir keyfi.

Fotoğraf çekerek oradan Beşiktaş' a yürürken bir gün sonra Galatasaray Üniversitesi'nde yangın çıkacağını düşünmedik tabi. Dün akşam tam köprünün üzerinden geçerken bu rüzgârlı havada neden kirlilik var diye bakınıp alevleri gördük. Içim acıdı.

Bugün yine dişçi yollarına koyulacağım.

Yarın hazır babaları hâlâ izinliyken çocukları Torium' a götürmeyi düşünüyoruz, umarım güzeldir.

Bu kadar gezmeye cuma hiçbirşey yapmamayı ıstiyorum artık.

Karman çorman bir anlatım oldu ama o durumdayım zaten :)

Bu harika yazıma biraz önce çektiğim bulutlarla son verirken herkese harika bir gün diliyorum :)


Not: Bu yazı 3333. yazımmış :-D

Benzer yazılarım

2 Yorum yap