Iyi ki Doğdun Kürşad :)

Ocak 12, 2013

Odanın ortasına bir çadır kuralım. Ben sana bisküvi yemeği yapayım. Ya da sandalyeyi ters çevirelim, araba olsun:)

Mini mekaniklerimizle oynayalım. Kocaman şehir kuralım , iskambil kağıtlarından yollar, ilaç kutularından evler, arabalar. Mavi düt senin olsun.

Istersen sinemaya götüreyim seni, gitmeden önce birşeyler yiyelim .

Dur ben en iyisi bir kısır yapayım da size gelelim :)



Iyi ki kardeş diye tutturmuşum :)

Iyi ki benim kardeşim olmuşsun.

Seni çok seviyorum.

Daha nice güzel yıllara canım.

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Kardeşinin doğum günü kutlu olsun. Birlikte daha nice mutlu doğum günleri kutlayın.

    YanıtlaSil

  2. Kısır ve artık menüye yeni eklenen kek:) her ikisi de nefisti.

    YanıtlaSil
  3. Kardeşine mutlu,sağlıklı yaşlar olsun!
    Erkek kardeş sahibi olarak,
    benim de dütlerle oynamışlığım çoktur:-)
    Ama Mehmet'le ben itfaiye 'düt'ü için kapışırdık:-)
    Üstü açık arabalara'üstü yok araba',kaza geçirmiş arabalara da 'uf olmuş araba' derdik:-))
    Vesilenle o günlere gittim,
    ne güzeldi...

    YanıtlaSil
  4. İyi ki tutturmuşsun ,
    mutlu yıllar talebeciğim,
    any :)

    YanıtlaSil
  5. Mutlu yıllar Bir ablasının bircik kardeşine :)))

    YanıtlaSil