Human Adventure

Ocak 03, 2013

Nasa'nın uzay sergisini kaçırdığımıza üzülmüştüm. 22 Aralık'ta bitecek olan serginin 17 Şubat'a kadar uzadığını duyduğumda hiç ertelemeden yola çıktık :)

Hafta içi gündüz gittiğimiz için içersi boştu, keyifle dolaşabildik. Üzerine bir de similatöre bindik. Bir dakikada insan nasıl alt üst olabiliyormuş öğrendik :D


Girişte.


Bu pullar ve zarflara bayıldım.





Bu bir katı yakıtmış.



Şu kıyafetten benim olsa giyerim valla :)


Bu görünümü pek de hoş olmayan şeyler yiyecek.



Bir uzay kıyafetinin anatomisi.





Mercury . İçine bir insan ancak sığıyor Bakınca bile içim bir hoş oldu, binip de uzayda dolaşmayı düşünemiyorum bile :)



Soldaki yatak, sağdaki tuvalet.



Ben daha ülkemi dolaşamadım bu tekerlek uzay görüp de gelmiş.


Hubble teleskobu.


Uzay istasyonu maketi. İçinde spor salonuna varana kadar varmış.


Bu da bindiğimiz similatör.

 
Metos heyecanla fırlatma anını bekliyor :)
 
Gitmek isteyenler için Marmara Forum'da. Biletlerinizi oradan alın bence. Tam 25, öğrenci 20 TL. Aile indirimiyle dört kişi 65 TL ya girdik. Similatör ayrıca kişi başına 10 TL. Bir de -sanırım 5 TL ydı- hep birlikte dinlenebilecek rehber vardı.
 
Benim gibi uzayı parlayan yıldızlar ve ay dede olarak görmeyi seven birisinin bile ilgisini çekebildiğine göre gidip görün derim :) 

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Ne kadar güzel, görmek isterdim, ne iyi yapmışsınız.

    YanıtlaSil
  2. Iyi oldu gerçekten de Sevdacım. Belki şubat tatilinde buralara gelirseniz siz de gidebilirsiniz, kim bilir :)

    YanıtlaSil
  3. Bazi günler o kadar kabuguma cekilme istegiyle doluyorum ki, mercury bana gayet binilebilir ve gidilebilir geldi :))

    YanıtlaSil
  4. Ha ha ha, böyle düşününce kesinlikle haklısın Evrencim :)

    YanıtlaSil