Snowpark

Ocak 25, 2013

Dün Torium alış veriş merkezindeki Snowpark'a gittik. Bundan sonra yazın çok bunaldığımda nereye gideceğimi buldum :)


İçerisi çok büyük değildi ama keyifli detaylar vardı.


İglonun üst kısmındaki bu kutup ayısı ailesi hareketliydi :)


İçinde oturacak yerler vardı. Burası da kapısı :)


Kar daha çok kaymak için hazırlandığından kartopu pek oynanamıyordu ama bazı azimliler yine de ellerinden geleni yaptılar :)


15 TL ya bir saatlik giriş yapılıyor. Bu bir saatin 20 dakikasında bu kızak mı desem ne desem bilemediğim simitleri kullanabiliniyor, 40 dakika içeride dolanmak için. Doğrusu içeride basket potası dışında 40 dakika yapacak birşey yok, 20 dakikalık diye düşünmek lazım sanırım . Ayrıca kayak ve snowboard dersi de veriliyordu, onun fiyatlandırmasını bilmiyorum. Şuradan bakabilirsiniz.



Bu da penguenli iglo :)


Ay küçük kaldım ben bu çocukların yanında artık, inanamıyorum :)


Son olarak girişte bot, eldiven ve mont veriyorlar. Ben çocuklara içlik üzerine eşofman giydirmiştim iyi olmuş. 0 derece sıcaklık, üşüyor insanın bacakları. Yanıma da yedek olarak tam takım kıyafet almıştım. Özellikle terlemiş ve pantolonu ıslanmış Bilgiç için çok işe yaradı. Gitmek isteyenlerin aklında bulunsun.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. wayyy benim sınırlarıma girmişsin, bir daha ki geldiğinde haberleşip tanışmaya ne dersin?

    Ben beylikdüzü bauhusun arkasında oturuyorum,bana çok yakın torium.

    YanıtlaSil
  2. Ege görse bayılırr çocuk kar hasreti çekiyorrr...

    YanıtlaSil
  3. Aklımda bulunsun, bir daha gelirsek Gülçincim. O kadar uzak ki trafiğe kalmayalım diye 2 saat durmadan geri döndük hemen :)

    Bizimkiler de öyle Öziicim, çok güzel olmuş bu fikir. Gerçi hani dağa çıksak da yol bu kadar sürerdi ama değdi :)

    YanıtlaSil
  4. Resimlere bakarken ben de cok eglendım . Oğlum bayılır karlara:)

    YanıtlaSil