Heidi

Ocak 04, 2013




Aradan yıllar yıllar geçti, ben hâlâ bu çizgi filmi seyrederken mutlu oluyorum. O dağlarda büyükbabanın kulübesinde yaşamak, onun kızarttığı peynirlerden yemek, samandan yatağıma gömülmek, Peter'le dağlara çıkıp çimenlerin arasına uzanıp bulutları seyretmek, yanımdaki sandviçi onunla paylaşmak , gördüğüm her şeyi merakla izlemek istiyorum...

Herkese günaydın.

İçimizdeki çocuğu mutlu edecek birşeyler yaptığımız, güzel bir güne açılsın sabahımız...

Hem bugün yaşasın cuma :D

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Bana animasyon çizgi film olsunda hiç farketmez izlerim hepsini.
    Handancım iznim bugün bitti işe başladım.Kartın geldi öyle mutlu oldum ki :))) Teşekkür ederim.
    Sağlık mutluluk içinde tekrar mutlu yıllar.Çocukları kucaklıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ooo hızlı ulaşmış bu sene kartımız Ebrucum.(Postaneden üç sokak ötede olan anneme gelmedi henüz ama :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçi kart bugün gelmedi ben izindeyken gelmiş iki gün olmuş sanırım.Arkadaşım teslim almış.Bu durumda epey şanslıyım demek:))

    YanıtlaSil
  4. Heidi yi ben de çok severim:)

    YanıtlaSil
  5. Şanslısın Ebrucum :)

    Şimdiki karman çorman çizgifilmlerin çoğundan güzeldir Heidi, Bahar :)

    YanıtlaSil