Kitap Ağacı

Ocak 05, 2013

Geçen ay çocukların kütüphanesinde düzenleme yaparken çıkarttığım kitapları nereye versem diye düşünürken internette buldum bu siteyi.

İhtiyacı olanlar buraya e-posta adreslerini bırakıyorlar. Elindekilere göre sen de seçiyorsun içlerinden.

Ben bir köy okulu buldum. Anasınıfına göre olan kitaplarımı oraya gönderdim.

Şuradanulaşabilirsiniz : Kitap Ağacı

Bir de 6,5 kilo tutan kitaplarım kargoda kim bilir kaç lira olacak diye düşünüyordum. PTT kargoya verirken, okullara gönderilen kitaplarla ilgili birşey yok mu diye sordum. İyi ki sormuşum. Köy okullarına kitap kampanyası varmış. Sanırım sadece kitabı kapsıyor. 5TL ya gönderdim kitapları.

Aklınızda bulunsun diye sizlerle de paylaşayım dedim.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Bu paylaşım için özellikle teşekkür etmek istedim. Yarın şirkette herkesle bunu paylaşacağım. Sağlıklı ve mutlu bir yeni yıl dilerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Handancım :)

    YanıtlaSil
  3. PTT de çoğu şey değişmiş,
    kitapağacı sitesini duyduğum iyi oldu,
    teşekkürler ve mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  4. Sana da mutlu yıllar Cep Aynası :)

    YanıtlaSil
  5. Kitap ağacı sitesine yorum bıraktım. PTT kargo indirimini kendi sitelerinde belirtmeleri için. Bir çok kişi kargo ödemesi yüzünden gönderemiyordur. Sonuçta kitaplar çok ağır oluyor, kargo bedeli yüksek çıkıyor. Paylaşım için teşekkürler handan...

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel düşünmüşsün Ebruli :)

    YanıtlaSil