Adam Ciddi Ciddi Kaçtı Yav

Aralık 03, 2023

Yarın sabah iki gecelik noel pazarı kaçamağı yapacaktık , kocam ekti bizi . Puket'e gitti, deniz güneş derken karlı hava ve soğuktan bıktığını fark etmiş olmalı :D Uçakları bozulmuş (?) , dönemiyolar (?) Bunca yıllık pilot hiç uçağı bozulduğu için bi yerlerde mahsur kalmamıştı. E napalım, otel parası yanmasın diye ben mecburen gidicem artık , neyse ki tek gitmiyorduk da yalnız kalmıyorum. 

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Soğukta gezmeyi hiç sevmem ama gezenleri izlemeyi severim:) iyi tatiller ,arada tek tatil güzel bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soğukta gezmeye bayılıyorum :) Tek tatil kesinlikle çok güzel ama ne yazık ki ben hiç yapamadım onu.

      Sil
  2. :D Ben olsam bende Phuket'e kaçardım valla, sorry.

    YanıtlaSil
  3. Ahahahaha.. Kuzeyden güneye, konserve oldu adamcağız (yazık).
    Sen keyfini çıkart, hangi noel pazarına gidiyorsun yahu? Buraya da bekleriz!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla adamcağız (!) bir hafta kaldı orda :D

      Sil
  4. İyi tatiller.
    Tam filmlik olay ama. :)

    YanıtlaSil
  5. Noel pazaları, harika. İyi yolculuklar, iyi eğlenceler
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  6. Sıcak yer daha güzel tabii 🌞🌞🌞

    YanıtlaSil