Oradan Buradan

Aralık 26, 2023

Uzun zamandır buraya not düşmeöişim hiçbir şeyi. 

Üniversite arkadaşlarımla yirmi gün önce buluşup yemeğe gittik. Benim dans videosunun bir milyon gösterimini kutlama bahanesi yapmıştık, buluşana kadar üzerinden bir ay geçti ama olsun, sonuşta başardık :)
Havalar güzel olumca annemle koruya gittik. Yerler çamurdu ama olsun .
Ortaokul arkadaşımla buluşup Sirkeci'ye gittik. İş Bankası Müzesi 'ndeki Yüzüncü Yıl Sergisi'ni gezip hüzünlendik.
Sirkeci Lokantası 'nı denedik sonrasında. Görünüşü , ambiyamsı nefisti. Bu görüntüye pizza ve hamburger vardı ama neyse. 
Geleneksel yılbaşı partimiz pandemiden beri ilk defa gençlerin tam kadro katılımıyla yapıldı. 


Yine bol kahkahalı bir gece geçirdik. 


Dün Can beni sahilde kahvaltıya götürdü, oradan da yürüyüşe çıktık.


Bu da az önce balkon manzarası. 

Bugün evimi temizledim. Yarın keyif yapacağım. Yılbaşı kartları ve kolileri gönderilecek ama du bakalım. Bu sene tembelliğim tuttu. 

İki gündür hep uykum var zaten. Bugün vitamin hapı ile ayaklandım.

İşte yılın son haftaları bende böyle geçti.

Ha bu sabah tartıda 75,8 gördüm. Hedef atmışlı kiloları görmek. En son 35 yaşımda gördüydüm ama olsun :D Hâlâ kalçam yürürken beni topallatıyor, tek ümidim kilo vermekte. Bakalım.

Haydi hepinize iyi geceler. Öptüm sizi.

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Çooook güzel, favorim yılbaşı süsü şeklindeki domatesler rokalar peynirler :))) Yorucu ama hareketli ve neşeli bir dönem bu yılbaşı öncesi, sen de içimizi açıyorsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aralık ayı nasıl geçiyor anlamıyorum Ceren, ondan sonra da günler uzamaya başlıyor derken kış bitiyor bu hengâmede :) Gerçi çok yoruldum, ocak ayı biraz dinlenmeyi hayal ediyorum.

      Sil
  2. Tabağı bende çok beğendim, Dalgalar da muhteşem, keyifli gezmeler olsun...

    YanıtlaSil
  3. Gif çok güzel ❤ Ne güzel geçmiş zaman, meyve ağacını ayakta tutabilmeni takdir ediyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lodosda dalgalar nefisti Şenay.

      Elma ve havuç sayesinde dengesinde sorun yoktu ama yamuk takmışım :)

      Sil
  4. eski dostlarla buluşmak en güzeli :)

    YanıtlaSil
  5. benim de kilo vermem lazım aciiillll...topuğum acıyor dizim acıyor...nasıl veriyorsun bana da bilgi lütfeeeen....resimler şahane....şahane bir yeni yıl olsuuuunnnn.....kucak dolusu sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aralıklı oruç ve her gün sporla verdim, anlatırım yine :)

      Sil
  6. Meyve tabağında gözüm kaldı 🤭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapmaya çalışırken bir an hepsini çöpe dolduracaktım ama :) Yemesi çok pratik oldu :D

      Sil