Sabah

Haziran 24, 2023


 Ve öyle bir yaşa geliyorsun ki gençliğinde sıkıldığın o sessiz sakin hiçbir şey yapmadan geçen anlar nimet oluyor.

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Günaydın afiyet olsun. Evet ne kadar doğru gençken köye gitme fikrinden nefret ederdim şimdi yeşillik sessizlik huzuru arıyoruz. Bu kalabalık yoruyor insanı. Hülya

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    Bırakın gençliği efendim, gün günü aratıyor.
    Sağlıcakla ve esen kalın.

    YanıtlaSil
  3. Reyhan şerbetinin tarifini yazmıştın aslında sen ama şimdi bulamadım. Tekrar paylaşır mısın rica etsem 🙏☺️🌺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reyhan, beş altı tane limon tuzu, istediğin kadar şeker, kapaklı bir kaba koy, üzerine kaynar su dökerek karıştırıp ağzını kapatarak demlenmeye bırak. Bu kadar :) Bir demete yaklaşık bir litre kadar su koyuyorum.

      Sil
  4. Reyhanın rengi beni benden aldı, kalbimi bıraktım :)

    Şu bayram mevzusu yıllar geçtikçe gitgide daha da canımı sıkan bir şeye dönüşüyor :( Aman darılmasın gücenmesin diye aramak zorunda hissettiğim akrabalar, tanıdıklar... Aramasam darılsa... Ama darılsın da istemiyorum, seviyorum ama işte zoraki aramak da istemiyorum. Anlatması zor işte ama böyle. Hiç sevmiyorum ben zoraki telefon konuşmalarını :( Anlatacak bir şeyin vardır ya da soracak öğrenecek bir şey... Ne bileyim kutlayacak, tebrik edecek özel bir şey... Ararsın ama bayram diye aramak zorunda olmak canımı sıkıyor. Bu bayram en alıngan 2-3 kişiyi arayıp gerisini es geçtim. Beni seven böyle kusurlarımla sevsin n'apalım :)

    Kamp yaptınız mı? Anlatmanı bekliyorum merakla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, kamp yapamadık Manxcat, tembellik yaptık onca gün

      Sil
  5. Henüzeç ok gencim ama öyle anlarım pek yok gibi ya öyle anlarım olsun diye fırsat yaratmaya çalışıyorum hatta. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklar küçükken böyle anlara hasret kalıyor insan :D

      Sil
  6. Evet hatta o anların tadını çıkarıyoruz zor bulunuyor çünkü ☺️

    YanıtlaSil