Lifepark'da Konser Monser Düzenlemeyin Anacım Yaaa

Haziran 11, 2023

Geçen sene Deep Purple konserinde de gitmek gelmek tam bir zulüm olmuştu bu sene ise konseri kaçıracaktık neredeyse.

Bilgehan'la altı buçukta yola çıktık. Marmaray, metro , otobüs ile gidecektik.

Marmaray metro iyi. Kaldı son altı km. Araçla 10 dakika sürmesi lâzım. Biz elli dakikada ancak ulaşabildik.

Neden ? Cânım ormanı parsel parsel düğün alanı, yok piknik alanı yok cart curt yapmışlar. Yolu iki şerit daracık orman yolu. Cumartesi gecesi herkes düğünde. Yol iptal.( Ay bunlar şimdi beni yanlış anlayıp alanları kapattırmak yerine yolu otobana çevirirler, daha da deli ederler. )

Metrodan inince shuttle 30 lira denince otobüs durağına gideceğim tuttu. On kişi orada otobüsü bekliyormuş bir saattir. Shuttle da oradan kalkacak dendiği için onu da görememişler. Dedim shuttle metro durağının oradaydı. Hepsini toplayıp geri yürüdük. Bindik servise. Onları almak için durağa gideceğimiz tutmuş :)

Çok tatlı bir genç kız bana yer verdi. İsmi Canan'mış iyice ahbap olduk sonradan. Aysu ve Batuhan da Ankara'dan gelmişler konsere. Son bir km kala artık servisten dışarı attık kendimizi, yürüyerek ancak yetiştik.

Deep Purple pandemi modu tam geçmediğinden fazla dolu değildi, alanın berbatlığını çok anlamamışız. Girer girmez sağdan ilerledik. Bir baktık normal giriş yeri bitti, önümüzde kocaman bir yükselti, vip kısmı tribün yapılmış, arkadan görmemize imkân yok .

Diğer trafa gidip bir de oradan bakalım demek aklıma geldi iyi ki. Oradan da görüntü yok da en azından öndekiler aynı hizadaydı. Ya, şu sahneyi bi metre daha yüksek yapmak çok mu zor ? Bit kadar konser alanı, sahneyi göremiyorsun. Yeri berbat, ortam berbat, 250ml su 30 lira, boğazınızda kalsın o paralar .

Tek güzel işleyen şey çıkışta servislerdi. Upuzun bir kuyruk olmuştuk ama jet hızla geldi araçlar, bizi metro istasyonuna götürdüler. Bedavaya değil tabi. 1000 lira konser bileti, insan o servisi bedava yapar ..

Neyse orada bi Johnny vardı uzakta. Can'ın ahı tuttu göremedim hiçbişey.

Bu arada giderken Bilgehan "Anne hiç konserde arkadaş edindin mi ?" diye sormuştu. Hayır demiştim. Şu an Depp ciler WhatsApp grubum oldu :D Gençlerle gençleşiyorum azizim :)




Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Handan kendini yeniliyor diyelim gençleşmek değil de güncelleme bayılıyorum enerjine maşallah canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir c vitamini bir supradyn bir d vitamini, ne bulsam içtim o enerji için :D

      Sil
  2. Olsun Johnny bee:-)) Daha güzel konserlere:-)

    YanıtlaSil
  3. :) Helal olsun be valla, ben üşenir gidemezdim net.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu konser olunca içimde bin kaplan gücünde bi inat oluşuyor:D

      Sil
  4. Ailece azminize hayranım:) Bu arada bu yakındığın şeyler hep kapitalizmin şeysi demeden de duramayacağım:) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözü doymayan insanlardan çektiğimizi hiçbi canlıdan çekmiyoruz ..

      Sil
  5. Candan Erçetin Konserine gidiş hiç bu kadar zor olmamış. Büyük şehirde ulaşım çok farklı "elbette".
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim konser İzmir'den Kuşadası uzaklığında olunca süründük tabi. Candan Erçetin konserinin keyifli olmasına sevindim :)

      Sil
  6. bazı aksiliklere rağmen gitmeniz iyi olmuş:)

    YanıtlaSil