Bizim Can Cani'ye Karşı

Haziran 10, 2023

İki gündür sadece uyuma isteğimdeyim. Ayakta o kadar zor duruyorum ki. Şekerim mi çıkıyor, tansiyonum mu düşüyor bilemiyorum. 

Neyse akşam Johnnyciğimin konseri var. Şehri teeeee öte ucunda. Can, boş ver gitme, ne işin var oralarda dedi. Ben bileti teee konser ilk açıklandığında almışım , öyle bi heyecanla bekliyorum. Gitmemem mümkün mü ?  

Az önce sordu nasıl gideceksiniz, götüreyim mi sizi diye. Ben cevap veremeden de ekledi. Öylesine soruyorum, götürmeye niyetim yok, sen adamı görücem diye oralara git, ben niye elimle teslim ediyormuşum, Johnnyciğin gelsin alsın seni ..

Hahahaha . 

Oğlum, kıskanma , sen yokken Johnny vardı bi kerem dedim. O Yirmi Birinci Sokak dizisini az izlemiyorduk vakti zamanında. Sene 1987 felan. 


Konserin gelirleri depremzedelere gidecekmiş. 

Johnny deyip duruyorum ama asıl Alice Cooper söyleyecek. Yalnız adam ben üniversitedeyken yapyaşlı duruyordu, hâlâ aynı duruyo :D Dondurdu mu o ara kendini bilmem. 

Ay ben Can'a dürbünü var mı diye sorsam şimdi bana verir mi ki acep , arkadan ne kadar görcem Coniciğimi yav.

Şimdi supradyn içtim. Etkisi çıksın az sonra yola koyulacağım. Teeee şehrin çok yolum var çok...

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Az önce tv de ropörtajını izledim. Bacağı da kırık. Ara Güler'in bir İstanbul fotoğrafı hediye edildi. Güzeldi. Keyfini çıkar arkadaşım. Bize bu akşam Bülent Ersoy düştü :))

    YanıtlaSil
  2. Bu adam Türkiye’yi ve Türk dinleyiciyi seviyor sanırım :) Müzisyenliği aktörlüğünden iyi mi peki?!?
    Yaz çarpmıştır Handan’ım birden gelince, üstüne üstüne gitmen bence de ne iyi! Keyifle izlemişsindir umarım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aktörlüğü tabi ki bambaşka ama ses rengini hep sevmişimdir şarkı söylemesini de o yüzden seviyorum sanırım :)

      Sil
  3. oldies but goldies yaniii :)

    YanıtlaSil
  4. Oğlum, kıskanma , sen yokken Johnny vardı bi kerem 'de koptum ben akshkashkahskas Handaaaaaaannnnnn yahu ne alemsin sennnnnn

    Tabiikisi de gitcektin ve ne iyiettin sana helall

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki gitçektim , hehehe :D Benden de sevgiler Maim.

      Sil
  5. :) Ahahahah çok güldüm ya. Umarım güzel geçmiştir. Çınar'ın dürbünü vardı ya bilsem ben size kargo yapardım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dürbün bile işe yaramazmış, göz teması sağlayamadım ki dürbün olsun. Kocamın ahı tuttu :D

      Sil