Ne Çarptı Beni Yav

Haziran 03, 2023

Sabah altıda Can'ı uyandırmak için kalktım. Çayın altını yakıp yattım yine. Daha o gitmeden uyumuşum. Sonrasında gözümü bir açtım saat on olmuş. En son ne zaman onda kalktıydım bilmiyorum. Bir gece öncesinden uykusuzdum ama yine de erkenden hortlarım da sonrasında sızarım bir yerlere .


Neyse kalktım ama ayalamadım. Ha babam bişeyler yedim, ııh.

Şimdi asprin ve supradyn aldım. Zira akşama konsere gidicez, enerji lâzım bana. 
Teeee geçen sene aldıydık biletlerimi, tam konser yaklaşırken ertelendi haberi aldıydık. Bi sene kadar ertelenmiş :D

Neyse brothers of metal ,sisters of steel, üç saatim var, beni ne çarptıysa püskürtmem gerek. 

Bi de daha bişey yemesem iyi olcek.

Bak şimdi hatıladım dün gece de rüyamda nur topu gibi bi oğlum vardı. Ay koca tosun , tatlı bişeydi. Durup durup rüyamda çocuk doğuruyorum. Her defasında da inanılmaz mutluyum. Bu sefer yazı yazmayı başaracağıma yormak istiyorum izninizle. Ya da gidip cami avlusundan bebek topluycam :D Üç günde tuş eder beni o, yine yazmaya odaklanayım en iyisi.


Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Ay bizi de bişeyler çarptı ama sonunda kendimizi antibiyotik içerken bulduk, aman sizde öyle olmasın... İnşallah konser süper geçmiştirrr :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boğazım acıyor gibi ama hastalık mı konser etkisi m çıkartmıyorum şu an :)

      Süper geçti :)

      Sil
  2. manovar varmıştı bir de :)

    YanıtlaSil