Müzik Olmadan Ne Yapardım Bilmiyorum

Haziran 20, 2023

Sürekli şarkı dinliyorum , sürekli. Mutfakta iş yaparken açıyorum. Ütü yaparken açıyorum. Dışarıda zaten kulağımda müzik olmadan dolaşmam. Okulda arkadaşlarım kulaklarınla birleşecek kulaklık derlerdi. Akşamları telefonda oyun açıp fonda müzik dinliyorum. Ya da müzik videoları izliyorum. Konsere gidiyorum. Hep dinlerdim ama bu sıralar sanki beni sarıp sarmalayan müzik olmasa nefes alamayacağım .

Spotify listelerim var. 

Uzun yolda arabada giderken dinlediklerimiz, yol şarkılarım.

Duygusal şarkılarımı daha çok kampta dinliyoruz. 

Yürüyüş müziği listem var, ritmik şarkışardan oluşan.

Dimash'ı bir yere konumlandıramadığımdan onun listesi ayrı. Hatta onu youtubedan yaptım zira her şarkısı yok spotifyda.

Sonra Türkçe şarkı listem var.

Latin listem var.

Bir de modumu yükselten Acımadı kii listem var. 

Bazen de tekrar tekrar çaldıklarımı dinliyorum. Zira bir şarkıyı dinlemeye başlayınca yüz bin defa dinliyorum. 

Bu yazıyı yazarken Acımadı kii listem çalıyor. Yürüyüşte de güzel gidiyor bu liste. Bilgisayar oyunu müzikleri var içinde bol bol. Ver gazı ver gazı :)

İyi ki müzik var. Ruhuma dokunup beni bütünlüyor. Gidemediğim yollara götürüp eksikleri tamamlıyor. Hayatın ortasında koza örüp sarıp sarmalıyor. Ah yürürken adımlarımı hızlandırıp başımı dikleştiriyor. Ya da kaskatı kesildiğimde , nefes almamı sağlıyor. Damla damla uzaklaştırıyor göğsüme oturan ağırlığı.














Not : Tüm listelerimin linkini ekledim yazıya, tıklayıp bakabilirsiniz.

Nott : Tabii ki fotoğraflarda şarkı var :D

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Acımadı kiiii’ye benim de ihtiyacım varmış, indirdim hemen. Hatta seni tümden takipledim artık gözüm üzerinde Handan :))
    Fotoğraflara bayıldım ama en çok börekli olana. Neresidir orası? Böreği kim yapmış kim yemiştir? Arkadan geçen adam nasıl denk gelmiştir! Yarabbiiii ne güzel an yahu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen sene Yedigöller'e gitmeyi başaramayıp da Düzce Dokuzdeğirmen'de kamp yapmıştık ya, oradan fotoğraf. Arkadaşımızın annesi yapıp yollamıştı böreği. Arkadaki adam fotoğraf karesine sürpriz şekilde girdi, harika oldu :)

      Sil
  2. Ben bu yazıyı tabiri caizse başucu yazısı yapmak istiyorum :D Dönüp dönüp tıklamak ve dinlemek için :) Listeleri ekleyeyim, fotolara da aheste aheste tıklayacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Kitaplığıma ekledim, çok kolay oldu, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Sondaki müziği ben kaptım ama manzaraya daha bi bittim. Benim de vardır envai çeşit listelerim ve Youtube Music büyüktür spotify. Spotify dan asla tat ve verim alamadım o yüzden de önünüzde eğiliyorum sensei. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Youtube da sadece Dimash listem var çünkü sevdiğim şarkılar spotifyda yok :)

      Sil
  5. Benim de ruh durumuma göre dinlediğim tarzlar değişiyor ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonra dinlediklerimden önüme karışık getiriyor Spotify, tam bir kargaşa :D

      Sil