Elektronik Bişeyler

Haziran 01, 2023



Epeydir video çektiğim de yok ama Can geçen hafta Çin'de elektronik mağazalarını dolaşırken aklıma mikrofon düştü. Çektiğim videolarda en sinir olduğum sesin düşük gelmesi. Edit programında yükseltebiliyorum biraz ama sadece %100 arttırdığı için aynı işlemi bir kaç kere yapmam gerekiyor bazen. 

Balkonda kuş seslerini kaydedeyim


diyorum olmuyor falan .

Daha önce bir kaç tane almıştık , onları da sevmedim. Elimde bir mikrofon daha dolaştırasım yok, pratik olsun istiyorum.

Sonunda bunu beğendim, amazondan sipariş ettik.



Küçük bir şey,  şarj yerine takılıyor, öne arkaya dönüyor. Takar takmaz herhangi bir işleme gerek kalmadan çalışmaya başladı. Yalnız dinlemek için yerinden çıkartmayı unutmamanız gerekiyor :) Benimkisi type c girişli, iphone için olanları da var. 

Videodaki denememden gördüğünüz gibi çok fark etti. 

Minik bir çantası da var, korunaklı, cebinize atıp çıkabilirsiniz.

Hemen sabah kuşlarının sesi ile günaydın diyeyim size. 


Bir de kampa gidebilsek de video çeksem bununla.


Benzer yazılarım

4 Yorum yap