Yaşadığım Yeri Seviyorum

Ocak 05, 2019

Mutfak penceremden bakarken doğanın içinde gibi hissetmek çok güzel .




Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. Harika çekim zor olur pirr diye uçar ama iyi objektife yakalanmis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça uzun durdu Sibel, zum objektifle çektim, çok yakında olmadığımdan benden kaçmadı :)

      Sil
  2. Ya o ne kadar güzel bir kuş öyle. Tropikal gibii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir rivayete kadar bu kuşları taşıyan kamyon devrilmiş ve papağanlar doğaya kaçmışlar ve kendilerine yeni yuva bulmuşlar. bizim burada oldukça büyük bir aile var. kendileri çok güzel sesler berbat :D

      Sil
  3. Ne güzel bir kuş. Maşaallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçimi aydınlattı bugün Küçük Hanım, karanlık havaya renk kattı :)

      Sil
  4. Ne kadar güzel bi kuş o ağacı yapraklarıyla da görelim çok hoş manzara insanın pencerisinin önünün açık olması doğadan bir parçayı görebilmek ruhuna iyi geliyor, genlerimiz doğayı özlüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ağaç yapraklarıyla da çok misafirim oluyor Hatice. Ama bu mevsim kuş yakalamak için daha güzel :D

      Sil
  5. Gerçekten ne kadar güzel bir manzara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuşlar insana özgürlük duygusu veriyor Berlin. Ağaçlar da öyle :)

      Sil
  6. Nasıl bir güzellik yakalamışsın öyle. Muhteşem güzellikte bir kuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli çevrede olunca insan kanıksıyor ama arada tam karşıma geçtiklerinde yeniden hayran oluyorum Özlem :)

      Sil
  7. Kuş da biliyor kime yakalanacağını :)

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar.
    İnsanın yaşadığı yeri sevmesi kadar, daha güzel bir şey olamaz! Bir yerde mutlu ve mesut olmanın ilk şartı orayı sevmektir. Burayı seversen, burası dünyanın en güzel yeridir. Amma dünyanın en güzel yerini sevmezsen, orası dünyanın en güzel yeri değildir.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de en büyük zenginliklerden Recep Bey.

      Vizontele izlemek istedim şimdi, ne güzel hatırlattınız :)

      Sil
    2. Merhabalar.
      Vizontele'yi izleye izleye belediye başkanının konuşmasında geçen bu sözlerini ezberledim. Hani aynı filmde karpuzcu da sinemada hep aynı film gösterildiği için, tüm konuşmaları ezberlediği için tekrar ediyordu ya, işte ben de bu Vizontele'yi böyle ezberledim. Canım sıkıldı mı bu tür filmleri izler ve rahatlarım. Demek ki siz de Vizontele'den çok etkilenmişsiniz. Ne güzel bir tesadüf.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
    3. Ben de canım sıkıldığında böyle sevdiğim filmleri tekrar tekrar izlerim. Vizontele hem gülümseten hem hüzünlendiren tam yine yeniden izlenesi film.

      Sil
  9. Insanin yasadigi yerde huzur bulmasi ve sevmesi en güzel sey olsa gerek 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ennn güzel Derya :) Ben bu konuda hep çok şanslı oldum, Istanbul'da da İzmir'de de yeşille bir arada yaşadım.

      Sil