İki Çıtır Çerez Film

Ocak 04, 2019


Christmas Chronicles son zamanlarda izlediğin en güzel yılbaşı filmiydi.

Kurt Russel'ı zaten çok severim. Film de sımsıcak , fantastik ve keyifliydi.


Günlerdir kılımı kıpırdatmadıktan sonra bu akşam ütü yapacak enerji bulunca biraz televizyon kurcaladım. 2002 yılının filmiymiş, tam ütü filmi kıvamında diye düşündüm, gerçekten de öyleydi. İyilerin kazandığı filmleri her zaman seviyorum  :)

Şimdi bir de ütülediklerimi yerleştirip mutfağı toplarsam çok güzel olacak. Yarın bizim ev gençlerle dolacak, Can'la kaçacak yer bulmalıyız .

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Bazen böyle filmler,kafa dağıtmak için izlenmeli...

    YanıtlaSil
  2. ilk başta ki filimi yeni izledim keyfili ve güzel oluyor böyle filmler :) Ah o mutfak toplama olayı beni benden ediyor bazen bomba koymayı düşünüyorum :)) en güzeli dışarı kaç nasılsa bir yer bulursun sen :) sevgiler güzel kadın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutfak toplama işi hiç bitmiyor. Hoş hangi iş bitiyor ki Özlem :)

      Sil
  3. kafa dağıtmak için birebir

    YanıtlaSil
  4. İkisini de izlememişim ama iki işi bir arada yapmayı da hiç beceremem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film çok güzelse ben de ütüyü bırakıp ona dalıyorum Mukaddes ama bu çıtırlarla ütü yapılabiliyor :)

      Sil
  5. Sen de bendensin :)
    Ütü yaparken ya dizi ya film mutlaka bir şeyler izlerim ben de. Tabii sabun köpüğü şeyler tercihim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, sabun köpüğü olmazsa ütüyü bırakmış izlerken buluyorum kendimi Sibel :)

      Sil