Koştururken Bahsedemediklerim

Ocak 04, 2019


Sevgili Mehtap 'ın gönderdiği bu kitapları söyleyemeden ne çok zaman geçmiş.


Henüz okuyamadık ama merak ediyorum ikisini de. Hehehe oğlanlara gönderdiğini de okuyacağım tabe :)


Bu tatlı kardanadam Evde Yazar'dan. Doğrusu zarfın üzerine yazdığım uyduruk adresle beni nasıl buldu bilemiyorum , ismimi yazsanız geliyor azizim :D


Bu mini şeker kart ve alttaki takvim sevgili Ebru'dan. Öyle uzun zamandır blog atkadaşıyız ki . Şimdi bloğuna yazmıyor o kadar ama biz hiç kopmadık.



Ve bu kocaman yığın da Şebo'dan. Benim hiç görmediğim halde çocukluğumdan beri mahalle arkadaşımmış gibi hissettiğim tatlı hatun. Oğluşlar hemen kitaplarını koydular bile kaplarına.


Ve sevgili Nesrin. Benim gibi kart göndermeyi seven , uzaktaki kardeşim :) Çekmemişim ama bu kartın puluna da bayıldım :)

İşte böyle.

Blog dünyasında neredeyse 14. yılımı geride bırakacağım. Tıklama sayım hiç artmadı, itinayla 50 - 100 arası gidiyor, ahım şahım izleyicim yok, ama kazandığım dostlarımı hiçbirşeye değişmem.

Öpüyorum hepinizi.

Benzer yazılarım

23 Yorum yap

  1. bence en kıymetli şeyi kazanmışsın blogdan ... daha ne olsun.

    YanıtlaSil
  2. Handanım, ben de bugün senin kartını aldım. Çok teşekkür ederim. Zambaklı pulları da ayrıca harikaydı. Tekrar teşekkürler ve iyi yıllar
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az kalsın havaalanı pulu veriyorlardı, o ne yaa dedim, güzel bir şey istiyorum ben. Zambaklıları bulunca mutlu oldum Çenebaz, zarfın yarısı kapladılar ama :D İyi yıllar canım.

      Sil
    2. Elinize emeğinize saglik

      Sil
  3. Ne güzel şeylerle karşılaşmış yeni yıl seni. Daha nice dostlarla nice 14 yıllara Handan.

    YanıtlaSil
  4. Nice 14 yıllara 💝
    Hepsi de çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  5. Kartlar da hediyeler de çok güzel görünüyor. Yeni yıla böyle sürprizlerle başlamak ne güzel :-)

    YanıtlaSil
  6. Kartlar,hediyeler ne güzeller... Tabii en güzeli de kazandığınız dostluklar... Ne mutlu size:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşünüyorum Ebemkuşağı :)

      Sil
  7. Blog dünyasının neden diğer sosyal mecralardan farklı olduğunun kanıtı olmuş yazın.
    Sımsıcak bir dünya burası.

    Nice 14 senelere diyeli mi o zaman :)

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel böyle hediyeleşmek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçten ve kendiliğinden oluşan bir güzellik :)

      Sil
  9. Deryacım nasıl becerdiysem silmişim yorumunu. Evet bence de çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  10. Ben de tiklanma sayisindaki artisi referans alsaydim, hic yazmasam daha iyiydi 😂 Ama dedigin gibi hic gormeden uzun yildir taniyormussun hissi veren arkadaslar edinmek blog yazmanin en guzel getirilerinden.

    Her yazina yorum yazamiyorum ama cok seviyorum bu blogda gezinmeyi, mesela bilmem ne gecesine hangi tur makyaj yapmali konulu vloglardansa boyle samimi, icten yazilar okumak bana daha iyi geliyor, karsilikli sohbet ediyor gibi. ☺️

    Biraz gecikmeli de olsa mutlu, saglikli, eglenceli yillaar 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de bazen çok tıklanan bloglara bakıyorum , abuk subuk yorumlar falan görüp şükrediyorum halime Yasemen. Enerjimi çekerdi öylesi benim.

      Teşekkür ederim canım. Sana da mutlu yıllar :)

      Sil