Dur Bakalım Bu Sefer Olacak mı?

Ocak 13, 2019

Ben Handan, 48 yaşımdayım ve oburum.

Nasıl her şeye tok gözlü olduğum halde yemek kısmına geldiğimde böyle doymaz olduğumu ben de bilmiyorum.

Arada bir kendime gelip rejim moduna girmesem 100 kiloyu aşacaktım herhalde. Ama her seferinde yeniden yeme moduna geçip eski halime dönmesem pek güzel olacaktı.


Yine seksen kiloyu geçmişim. Eklemlerime yazık, bacaklarıma yazık.

Su içsem yarıyor diyemeyeceğim. Su içtiğim yok pek. Mesele de burada başlıyor sanırım.

Can'a dedim ki 15 kilo verirsem beni Maldivlere götür sen. "E gidelim istiyorsan "dedi. Münasebetsiz adam, ben onun için mi şeyettiydim. Kendimize bir motivasyon koymaya çalışıyoruz herhalde. Hoş bana en güzel motivasyon 5 kilo verirsem ekmek arası patates kızartması yiyeceğimle oluyor, adama da laf atmiim şimdi.


Benim motivasyon işi yaş ama Bilgiç'in sıkı bir motivasyonı oldu. Eğer 80 kiloya inerse onu New York'a götüriciğiz dedik. Beyefendinin internetten konuştuğu bir arkadaşı var da gözleri parladı bunu duyunca. (Daha önce nintendo swich rüşvet teklifi etmiştim ama bu daha etkili oldu sanırsam) Eh, otuz kilo falan vermesi gerekiyor. Bakalım ne yapacak.

Yani duyduk duymadık demeyin, biz ana oğul rejime başlıyoz. Bu da ben mutfaktan çıkamayacağım demek oluyor.

Eğer ola ki 15 kilo verirsem kutlama yapacağız bu blogda .


Benzer yazılarım

42 Yorum yap

  1. Bu zorlu süreçte kolay gelsin...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  2. Yürüyüş çok etkili bir zayıflama şeysi.Deneyimlerimden söylüyorum. Ekmeği kesip , pohaça börek orta ölçek kaçamaklarla devam edip yürüyüşü düzene soktuk mu istikrarlı bir zayıflama şeysi oluyor. Bünyeden bünyeye değişir tabi ama yürüyüş her bünye için kurtarıcı deniyor o bakımdan... Hadi kolaylıklar diyeyim :) Ben de yeni bir blogcanım, beklerimm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok rejim yaptığım için benim bünye hemen kendini salmıyor İstridye Avcısı. Yürüyüşsüz olmaz zaten, onu yapacağım da benim asıl kaslarımı güçlendirmem gerekiyor, bakalım onu başarabilecek miyim :)

      Hoş geldin :)

      Sil
  3. Kolay gelsin diyette umarım bozmazsın Handan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyeti yaparım da sonrası önemli Özlem. Bakalım ne olacak :)

      Sil
  4. Ben kilo vermek için kas kitlesinin arttırılması gerektiğini düşünenlerdenim �� kardio yaptığınız sürece kalori yakıyor ama kas çalıştığınızda uyurken bile kalori yakıyor vücut çünkü kas yapımı için enerji gerekiyor.. İstiklar önemli tabii.. Başlayıp bırakmak faydasız.. Hayat boyu devam edebilecek kadar olmalı.. Beslenme ile desteklenmeli..

    Kolaylıklar diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer ben de kaslarımı çalıştırmayı istiyorum Dark, kaslarım güçsüz olduğundan eklemlerim de gidiyor . Umarım başarabilirim.

      Sil
  5. Kolay gelsin ikinize de
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  6. Bizim büyük yazlık dönüşü başladı ve 3 ayda 13 kg verdi. Nasıl bir irade, çelik maşallah. Bu çpcuk bana çekmemiş. Şimdi 1.90 boyuna 92 kg. Daha vericem diyor başka bişey demiyor.
    Niye anlatıyorum. Bir, gençler hizli kilo veriyor. İki, isteyince oluyor.
    Benim ise hiç mi hiç niyetim yok. Eksilen ostrejenim, yağlarımdan takviye ediliyor deyip avunuyorum.
    Bahane bulmakta üstüme yok. Sen bana bakma kuzum. Ver kiloları. Bak ben nereye götürücem seni ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı Bilgiç'in başına. Çiğ meyve sebze yemediği için biraz uğraşacağız bakalım. Beceremezsek diyetisyene götüreceğim.

      Sil
  7. Diyet diye bakıp şartlamayın bence. Yasam biçimini değiştirmek bencedahaonrmli. Doğal akış içinde kilolar da gider hem de stres olmazsınız. Yani senin o patates kızartmasını doğal olarak sağlıksız olrak kodlaman ve canının çekmemesi lazim😋 Bu arada zyiflamanin yuzfe 80'i beslenme kalani spor der sevgili Gokcen Arıkan. Karbonhidratlardan kurtulup proteine yonelmek de bu isin anahtari. Kacamak falan olmadan elbette🤣Hadi kolay gele😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zaten çılgın diyet moduna hiç giremiyorum, dediğin gibi daha sağlıklıya yöneliyorum ama sonra nasıl yine cıvıtıyorum orası meçhul Bahar :D

      Sil
  8. Niye olmasın ki. Ama bence kutlamayı her beş kiloda bir yapın.

    YanıtlaSil
  9. Kolay gelsin canim istahli olunca zor amama sen yürüyorsun da birazcik ceneni tuttun mu oldu bu is 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yürümenin dışında bi hareketlere de başlamam gerek Derya, kaslarımı güçlemdirmeliyim

      Sil
  10. ayyy bende istiyorum bende bende :D ikinize de güveniyorum eminim başaracaksınız !!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur Meltem, sen de katıl bize :)

      Sil
  11. Kolaylıklar diliyorum size...


    YanıtlaSil
  12. Kilo vermenin sihirli anahtarı az yemek ve yürüyüş. Abur cubura paydos ve sofradan aç kalkacaksın. İstediğin şeyi istediğin kadar yemedikten sonra hala "yaşamak mı bu?" sorusunu akıldan uzak tutabildiğiniz ölçüde başarılı olursunuz bence. Hele bunu bir yaşam tarzı olarak benimsemek bir başka evrene geçmek kadar zor sanırım:) Kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah yemek harika ama üzerimdeki o hafiflik duygusunu özledim. Ağrımayan yer kalmıyor bende kilo aldıkça. Zaten öyle olmasa sanırım 100 kiloya çıkmıştım :D Teşekkür ederim :)

      Sil
  13. Olur neden olmasın bir iki hafta geçince alışıyor vücut sonrası da kendiliğinden geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım GeCe, kendimden çok Bilgiç'ten heyecanlıyım, umarım başarırız :)

      Sil
  14. Handan'ım, yol arkadaşım, birlikteyiz ha bu yolda? ;)) Bozmak yok, cıvıdığımız zamanlar birbirimizi gaza getirelim bari ay ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Getirelim Ecehan. Fıstık gibi olcez bak :D

      Sil
  15. Evde kendine bir destekçi bulman iyi olmuş. Evde tek başına diyet yapmak çok zor oluyor. Bütün ev halkı sağlıklı beslense daha rahat edersin :-)

    Kolaylıklar diliyorum canım. Ben kilo verme işini doğum sonrasına ertelediğim için şimdilik düşünmüyorum. Sen başarırsan tecrübelerinden yararlanırız :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında Can da katılsa çok iyi olacaktı ama hiç o taraklarda bezi yok akşam yemekte bir ekmek bitirdi münasebetsiz :D

      Sen doğuma kadar yemenin tadını çıkart :)

      Sil
  16. adını diyet koymayın ve ben bişey deneyeceğim yeni bir şey diyip başlayın mesela:))çok eskiden nasıl demeli çok gürbüzdüm ve boğazdan kısma olayına gelince hiç beceremezdim sonrasında dans girdi hayatıma ve ve dansla ayda ortalama 4 kilo vererek idealime kavuşmuştum.yani bol hareket ki aynı yaşlardayız özellikle kasları kuvvetlendirerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bol hareket gerekiyor Alanay. Ben de kendime bir aktivite bulmalıyım. Çok yürüyorum ama o kalçamda kireçlenme olmasını bile engelleyemiyor, ne hikmetse :D

      Sil
  17. Bana da lazım bir motivasyon hahahaaa :) Çok lazım hem de :)))

    Bu arada o arkadaşı çok merak ettim ben :))) Nasıl bir motivedir o öyle ♥

    Yapacaksınız inanıyorum ikinize de ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen kilo ver, ben kalkıp sizin oraya geleceğim Şebo. Nasıl, yeterli olur mu bu motivasyon :)

      Valla ben de arkadaşı merak ediyorum , her ne kadar bizimki vampir gibi geceleri oturmaya başladı diye kızsam da şu kilolar giderse teşekkür edeceğim kıza :D

      Sil
  18. Suyu ihmal etme. Sabah aç karnına iki bardak iç mutlaka. Ben eski kiloma döndüm yine.
    Su iyidir iyi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuvalete taşınmaktan bir hal oldum Hayalperest , haklısın su içmeden olmuyor :)

      Sil
    2. Ilkten bünye alışık olmadığı için öyle olmuştur. Zamanla vücut istiyor suyu. Icmeyince için kurumuş gibi oluyorsun.

      Sil
    3. Çaya elim gittiğinde durup bir bardak su içiyorum, işe yarıyor :D

      Sil
  19. handan bi whatsapp gurubu kursan biz oburlar orda gaza gelsek ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cumartesi tartılayım bakayım da gaza getirebilecek durumda mıyım anlayalım Zoitsa :D

      Sil