Little Little in the Middle (Ortaya Karışık İşte :)

Ocak 03, 2019

Yılın üçüncü günü gelmiş.

Evde tembellik yapma modum devam etmekte.

Dün şöyle bir dağınıklık toplayıp evi üstten süpürdüm. Bir de taşan kirli sepetinden dolayı çamaşır yıkadım.

Bugün artık ilaç almaya başladım zira genzimdeki doluluk yanmaya ve iyice halsizliğe sebep olmaya başladı. Münasebetsiz şey.



Şu kitaba başlamıştım, 100 küsür sayfasını da okudum ama sonra onu okumak pek manasız geldiği için bıraktım. Bazen okuma şenliğinin gazıyla okuduğum sayfalar boşa gitmesin mantığıyla kitap bitirmeye çalışıyorum. Ama 13 yaşında eli kılıçlı, öldüren kesen biçen bir oğlana kral bile olsa dayanamayacağımı fark ettim.



Şimdi buna başladım . Bernard Shaw'ın oyunlarından alıntıların olduğu Gülen Düşünceler kitabını çok sevmiştim ama oyunlarını baştan sona okumamıştım hiç. Yeni başladım ama harika geldi.

İşte böyle

Size yılın ilk mini şarkı falını hazırladım. Aşağıdaki fotoğraflardan birisine tıklayıp şarkınızı alın.






Şimdi biri bana kalk da evini topla, süslerini kaldır Handan desin. Puffff.

Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. Her güzelliğin bir zorluğu vardır, hadi Handan kalk süsleri topla seneye lazım olacak tekrar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla toplayamadım Özlem, tam topluyordum misafirim geldi. Neyse dursun bakalım biraz daha dedim. Görünürde fazla hasta değilim ama hiç halim yok.

      Sil
  2. Bernard Shaw aklimdakilerden benim de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Severek okuyorum Sev, süper bir adam :)

      Sil
  3. OZZY OSBOURNE - "Mama, I'm Coming Home" teşekkürler...geçmişler olsunn...vallahi herkesler hasta...salgın var sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ki koşturmam gereken günlerde iyiydim B. :)

      Sil
  4. Yeni ve biten kitap da harika not aldim

    YanıtlaSil
  5. Hazır tembel moddasın, beklesin süsler, keyfine bak Handan. Bitmiyo ki anacım, yarın gene aynı olacak nasılsa ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmiyo gerçekten de Ecehan, yarın Metos'un arkadaşları bize gelecek, yarın sabah süpürüp toparlayacağım evi. Bu hafta yiyip içip yatma haftam oldu.

      Sil
  6. ayyyyy o ev de bi tane şarkı daaa, take me home :)

    YanıtlaSil
  7. hem çay var, hem yeni yıl var. Tam benlik derken şarkı da tam benlik, gençliğimin şarkılarından oldu. Whitesnake;Here I go again. Teşekkürler Handan
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne şarkıydı Çenebaz, seksenlerle doksanların şarkılarını özlüyorum sıkça :)

      Sil
  8. Boşver, toplama kuzum.
    Take me home :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toplamadım Tülin, söz dinliyorum bak :D

      Sil
  9. Bernard Shaw!ı ben de merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her cümlesi insanı düşündürüyor ve gülümsetiyor Arif :)

      Sil
  10. Mutlu yıllar. 🤗
    Ev toplama işini bir de bana sorun. Taşınma sonucu oluşan karmaşadan kurtulmak çooook zor. 🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni görmek ne güzel Berlin. Evet ya , ne kadar düzenli toplanmaya çalışılsa da taşınırken her şey karışıyor, ama yerleştiğindeki huzur harika :) İyi günlerde oturun yeni evinizde :)

      Sil
  11. Biz de ayni durumdayiz. Tatilde hastaydik yarin okul var iyilestik. Ama ayagim sorun cikaracak gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim ayağım da hâlâ geçmedi. Stres kırığı oldu sanırım. Bir de kalçam var, çok yürürsem topallatıyor. Geçti geçti.

      Sil