Güneşli Bir Kış Günü Kendimizi Dışarı Attık

Ocak 19, 2019

Ocak sonu şubat başı Istanbul'da genelde bir bahar havası hissediliyor. Sanki yarıyıl tatili için kış biraz mola veriyor gibi.

Dün de güneş pırıl pırıl parlayınca Can'a hadi biraz çıkıp fotoğraf çekelim dedim.  Zaten bacağım hâlâ iyileşemediği için hızlı yürüyemiyorum bari hava alıp hareket etmiş olalım.

Validebağ Korusu'na attık kendimizi. Gözleri para hırsı bürümüşler buraları da katletme yolları ararken biz apartman arasında boğulanlar için şehrin ortasında enden nefes alınacak yerlerden.

Fotoğraflara hiç el değmedi , çektiğim haliyle, filtresiz, düzeltmesiz.

Tabii ki içlerine şarkılar sakladım. Beğendiğiniz fotoğrafın üzerine tıklayıp almayı unutmayın sakın :)



















Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Ne kadar güzel fotoğraflar, birisini masaüstü arka plan yapabilir :)... Selam ve Dua ile ...

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel fotoğraflar çekmişsin. Burası çooook soğuk bugün. Evde kahve, kitap, oyun zamanı. Son fotoğrafı tıkladım. Şarkı da güzelmiş. Klipteki manzara da hoş.
    İyi hafta sonları☕️📕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada oldukça ılık Berlin, ama ardından bir soğuk gelecektir eminim :) Size de iyi haftasonları :)

      Sil
  3. Santana- Smooth
    Aldı götürdü bu tatil günü. Yok yok Validebağ'a değil. Daha uzaklara ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müzik zamanda yolculuk yaptıran şeylerden biri Tülin. Diğeri de kokular :)

      Sil
  4. hepsi çok güzel, seçerken zor oldu ama serçelerin beni götürdüğü şarkı pek güzel çıktı.

    YanıtlaSil
  5. ayyy koru aklımda olsuuun yaa. ah doğa gibi var mııı. she is like the wind. ay hepimiz rüzgar gibi olalııım hihihi :)

    YanıtlaSil
  6. Beğendiğim fotoğrafı belirledim pazartesi gelip şarkımı dinleyeceğim

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel kareler. Ben de henüz hizli yürüyemiyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hızlı yürümüyordum aslında hafif bir yürüyüş yapayım dedim yine olmadı Derya. Ağrı kesicileri yükleneceğim sanırım.

      Sil
  8. Bayıldımmm tepkilik bi paylaşım tam tamına. İyi ki de böyle bir tatil günü geçirmişsin Handan :) Fotoğraflar filtresiz daha bi güzel. Şarkılar da "Ahh jenerasyonum yeaağğ!" dedirtti resmen:))) Favorim olanları hatırlamak pek tatlı oldu. İyi geceler Leonard Cohen dinleyen sevgili blogcanım ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar şarkıyı nasıl bulacağım diyordum ki eskiler beni kurtardı. Hepsi mi bu kadar güzel olur :) Haydi sen dansına devam et Bilge :)

      Sil
  9. oh mis gibi.doğada olmak gibisi var mı? çok güzel fotoğraflar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğada olmak gibisi yok Alanay :) Şarkını aldın mı ?

      Sil