Bir Gün Gezdim Bir Ayda Anlatamadım Gezisine Devam Edeyim Bari

Ocak 02, 2019


Hani şu buzzz gibi havada yaptığımız Galata gezimizden bahsediyorum.

En son Galata Kulesi'nde kalmıştık. Oradan İstiklâl Caddesi'ne doğru yürürken caddeye çok yakın sağ tarafta Mevlevihane'ye geldik.


Çok duymuştum ama hiç girmemiştim.


12 TL bilet ücreti (ya da müze kart ile) giriş yapılıyor.


Gidip görülesi, uzun uzun gezilesi bir yer.


Şuradan  hakkında uzun uzun açıklamaları okuyabilirsiniz.



Burası Sema ayini yapılan yer.
















Çıkışta mezarlık kapısındaki yazı aklıma Elhan-ı Şita şiirini getirmişken tam da o sırada kar yağması öyle güzeldi ki. (Şiiri merak edenleri şuraya alayım)



Evet buradan İstiklâl Caddesi'ne geçeceğiz, o da sonraki yazıya kalsın.

Hazır evde boş boş keyif yaparken şu kalan fotoğrafları bir bir yayımlayayım :D

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Böyle yerleri çok çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de :) İstanbul'a geldiğinde gideriz belki birlikte.

      Sil
    2. Belgesel tadında oldu.tesekkurler

      Sil
    3. Bir de bitirebilsem :)

      Sil
  2. Ya bu gezilerin hepsi aynı günden miydi? Ben birkaç günlük tura katıldın sanmıştım :-) Bir günde, üstelik yağmurlu bir günde, bu kadar gezdiğiniz için tebrikler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karlı,fırtınalı ve buzzz gibi Şule :D

      Sil