Whiplash

Ağustos 20, 2015


Son zamanlarda izlerken en gerildiğim filmlerden biriydi. Nefesimi tutmaktan bir hal olmuşum :-)

Çok seveceğimi düşünüyordum, gerçekten de çok sevdim :-)

Yoksa siz hâlâ izlemediniz mi:-)

Not:  Fim gerilim filmi diil :-)

Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. Bugün Erkan'la ne seyretsek diye düsünürken, dur Handan bir film tavsiye etmisti, o begendiyse kesin iyidir dedim, ona bakalim dedim. Az evvel bitirdik filmi Handan'cm.....allahimyarabbim... bastan sona soluksuz izledik. Gercekten cok sürükleyici, cok iyi bir film. Tesekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, beğendiğinize sevindim Ayşecim. Dediğim kadar varmış değil mi, bir ara nefes almayı unuttuğumu fark ettim:-)

      Sil
    2. Valla aynen biz de öyle izledik, süper bir filmmis, sen yazmasan kimbilir nezaman kesfedecekmisiz, cok iyi oldu gercekten. Bu yüzden cok seviyorum böyle film tasiyelerini. Simdi hizimizi alamadik, kisa bir ihtiyac molasi verip "Birdman"i izlicez...o da cok iyi elestiriler almisti. Izlemediysen anlatirim sonra..öptüm canim:)

      Sil
    3. Eee, ben onu hiç sevmedim anacım, kafam basmıyor öyle karanlık filmlere :-)

      Sil
    4. Ayyy...sadece 15 dakika dayanabildik kapattik. Hakliymissin canim:))

      Sil
    5. İnan bana bir şey kaçırmadınız:-) Sonuna kadar izleyip eee siye kaldıydım:-)

      Sil
  2. Aynen ben de çok gerildim izlerken ve çok beğendim gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek gerilen ben değilim yani Kadriye . Bir dakika da sakinleşmeden, aynı tempoyla gitti, ama çok güzeldi :-)

      Sil
  3. bu sene en çok etkilendiğim filmlerden biri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkilenilmeyecek gibi değil Sevda, çok güzeldi.

      Sil
  4. Bu gerçekten çok enteresan bir filmdi.. o nasıl bir hırs öyle..

    YanıtlaSil