Sanki Hâlâ Küçüklermiş Gibi Oğluşlarım Diyorum da Ben Bu Delikanlıların Yanında Ufak Kalmışım Yahu :-)

Ağustos 20, 2015



Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Oyyy yirim sizi:):) büyüyorlar be handan...aman mutlu olsunlarda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyüyorlar Prenses :-) Evet evet mutlu olsunlar , yollarını çizip güzelliklere doğru yelken açsınlar.

      Sil
  2. Ahhhh ahhhhh...
    Nasıl da çabuk geçiyor zaman be Handan'ım
    Yakında boynumuz ağrıyacak onlara bakarken :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çabuk geçiyor Şebnem. Bu bloğu açtığımda biri altı biri üc yaşındaydı :-) Ağrıyacak gerçekten de:-) ( Metos geçti beni zaten, diğeri de yakındır:-)

      Sil
  3. Maşallaj gerçekten kocaman delikanlı adamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne olduğunu anlamadan büyüyorlar Nesrin, bir bakmışsın Arel de kocaman olmuş :-)

      Sil
    2. şimdi bile büyüdü valla ...

      Sil
    3. Büyümüş, bebekliğini atmış iyice Nesrin :-)

      Sil
  4. Ben benimkilere coktan asagidan bakiyorum coktaaan. Cem'in bile omuzlarina geliyorum düsün yani, oysa hicte kisa boylu degilim ben de yani. Ama onlar isterse 50 yasina gelsinler, Hep bizim ogluslarimiz kalacaklar isteseler de istemeseler de, dimi ama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kesinlikle öyle kalacaklar Ayşe :-)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Bir bakıyorsun kucağındaki top böceğine aşağıdan bakar olmuşsun Deep:-)

      Sil
  6. hey maşallah. ben senelerdir, oğlumun koltuğunun altınaayım:))))))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil