Bir Haftada Hiç Gram mı ? Şaka Yapıyor Olmalısın!

Ağustos 03, 2015

Sabah tartıldım da blogcum , biraz sarsıldım açıkçası. Üç yüz gram mı diye küçümserken o da kaybolmuş ortadan. Sanırım iki haftadır sıkı rejim yaptığını sanıp bir kilo zar zor verebilen kadın olarak literatüre geçeceğim.

Bir yerde bir hata yapmaktayım amaaaa :-)

Neyse, tatil dönüşü düşünürüm bunu, diyecek bir şey yok...

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. hiç şaşırmadım ramazan bittiğinden beri bende de öğle malesef, ama yine pes etmek yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ben bu yoruma cevao yazmayı atlamışım..

      Sil
  2. Bu konuda yalnız değilsin :) 22 günlük sıkı diyet ve ciddi sporun ardından verdiğim (veremediğim)kilo sadece 1.100 gram olunca ben şok tabi ben iptal :) Nasıl yani yaaa... Ama ben o pastadan bile yemedim. Ya o sinem'in zeytinli açması, sadece kokladım yaaa diye iç geçirişlerim geldi aklıma ama pes etmedim 28. günün sabahı nasıl olduysa verdiğim kilo 2.400 gram ben yine şok ama iptal değil :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok genelde ben de pes etmem ama cidden metabolizmam ileri derecede yavaşladı. Bilim adamlarına bedenimi hediye edeceğim, sırrını çözerlerse açlıktan ölmek deyimi ortadan kalkacak :)

      Sil