Tatil, Bölüm 2: Bodrum

Ağustos 18, 2015

Bu sene oğluşlar Bodrum'a çok gitmek istiyorlardı. Eskiden hemen her sene gittiğimizden nostaljik oluyor bizim için.

Haziran ayı içinde Can izin alınca gidecektik ama izin iptal olunca bu plân da suya düştü.

Sevgili Hülya bana çocukları alıp Bodrum'a gidelim mi dediğinde durum buydu. Çocuklar hemen üzerine atladılar :) Zaten bu, teog anneleri ve çocukları moral tatili gibi bir şey olacaktı zira daha önce anlatmıştım biz peşpeşe doğuran dört hatunduk :) 

Hiç kız kıza tatile gitmemiştim. Çok eğlenceli geçti. Herkes kafa dengi, birbirini seven, samimi ve içten olunca pıt diye bitti beş gün :)


Anne ördekler ve yavruları şeklinde dolaştığımız anlar :) Neyse ki çocuklar genelde kendi keyiflerine göre yemek yediler de on kişilik masada sipariş almak telaşesini herkese yaşatmadık :)


Bodrum manzarası çekilmeden olmaz.


Hele bir de gece vakti... Dilek balonu uçuyor bakın, herkes dilesin güzel bir şeyler :)


Ben dört defa tırmanınca pilim bitti, bu çocuklar yedi saat hiç oturmadan kaydılar neredeyse :) Yalnız sevgili Dedeman Aquapark yetkilileri, ağaç altlarındaki şezlong bölgelerinde çakıl taşları ne arıyordu? Burası su parkı ve insanlar çıplak ayakla dolaşıyorlar etrafta..


Ve son gün otel çıkışı kaleye gidelim dedik. Ama sanırım en sıcak gün oydu.

Bu kaleyi üçüncü ya da dördüncü gezişimdi ama kapalı alanlarını hiç şimdiye kadar fark etmemişim. Sıcak başa vurdukça kendimizi attığımız müze kısımları kurtarıcı oldu :)




Yarısını bile bitiremeden pes ettik ama o kadar bile çok güzeldi :)




Kızlar, tadı damağımızda kaldı, seneye yine yapalım :) ( Şşt kimse duymasın:-)

Benzer yazılarım

32 Yorum yap

  1. Yanıtlar
    1. Evet Şenay, beş güne de bir sürü şey sığdırabildik :-)

      Sil
  2. Gunaydin.harika bir tatil gecirmissin canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan sevdikleriyle bir arada olunca harika oluyor her şey Mehtap:-)

      Sil
  3. ben duydum beni götürmezseniz herkese söylerim :)) Ne güzel hepinizin yüzünde aynı mutluluk ifadesi. Bende istiyorum yaaaa....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha ha ha, şşşt Sevinç, tamam seni de alırız yanımıza :-)

      Sil
  4. Vay be bu tip tatiller bana öyle uzak görünüyor ki şu an. Çok güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dört hatunun aynı yaştaki bebeklerin peşinden koşarken iki dakika konuşacak zamanları bile olmuyordu GeCe , bir bakmışız büyümüşler :-)

      Sil
  5. Bomba gibi bir fikir gerçeğe dönmüş. Harikasınız!
    Ve herkes çok mutlu.
    Bence siz bunu gelenek haline getirin :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Zeugma :-) Bence de öyle yapalım .

      Sil
  6. Kale konusunda sıcakta iyi dirayet göstermişsiniz, tebrikler.
    Mutlu bir tatil olmuş, ne tatlı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara kendimizi surların tepesinden denize atma modundaydık ama başareık Burcu :-)

      Sil
  7. Bizim Bodrum tatili yatti:( Neyseki sayende gormus kadar oldum. Anne ordekler ve yavrularini gorunce zaten uffff ne guzel gecmistir bu tatil dedim ki, dedigim gibide gecmis:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen İstanbul'a gel, boş ver oralar çok sıcak :-)

      Gerçekten de çok güzel geçti. Aynı zamanlarda evlenip aynı zamanlarda çocuk sahibi olup, akrabalarımızdan ve büyüdüğümüz şehirlerden uzakta birbirimize destek verirken aramızda bambaşka bir bağ oluşmuş Mevlüde :-)

      Sil
  8. Ahh ahh..gecen sene ben de oradaydim, ne güzeldi.... sizin icin, özellikle cocuklar icin ne güzel bir tatil olmus Handan'cim, iyi ki gitmissiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sen bir ben, bir dahaki sefere kesişir yolumuz artık Ayşe:-)

      İyi ki gitmişiz diye düşünüyorum ben de :-)

      Sil
  9. 2 gün önce arkadaşıma diyordum ki,bodrumu çok merak ediyorum,anlatsana.şimdi bir de senden okumak ve üstüne fotoğraflarla oralara gitmek pek keyifli oldu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuşbakışı Bodrum fotoğraflarını senin için çekmişim Bibis :-) Bir gün de senin çektiklerine ben bakarım :-)

      Sil
  10. ohhhhhh tatillere gidilmiş hatta dönülmüş :)
    Sefanız olsun arkadaşım, severim ben kız kıza tatilleri hep ;)
    Çok özlemişim ben seni çoooookkk ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gidildi ve dönüldü Şebnem, zaten pazartesi Bilgiç'in okulu açılıyor. Teog öncesi moral depolama. Gerçi oğluşun moralinde bir şey yok, umrunda bile değil sınav filen, annenin türleri diken diken. Bütün bir sene onun ödev yaparken söylenmelerini dinleyeceğimi düşünmek bile korkunç:-)

      Ben de seni özledim :-)

      Sil
    2. Okullar açılmaya ramak kalmışken bende gardımı aldım beklemedeyim... Offff offfff ...

      Sil
  11. maşallah maşallah herkesin keyfi yerindeee :)

    YanıtlaSil
  12. Ya ne de güzel bir tatil olmuş , Bodrum'a kadar gitmişsiniz Marmaris'e de uğrasaydınız canım , Bu arada Bodrumun kalesi çok meşhurmuş onu duymuştum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün de oraya geliriz, kim bilir Nesrin :-) Evet, çok güzel bir kalesi var ama baharda gezmeli :-)

      Sil
  13. ne güzel olmuş,benim de canım çekti bodrum'u yıllar oldu görmeyeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bodrum merkez iyice keşmekeş olmuş ama bizim bulunduğumuz alan güzenli ve sakin olduğundan çok rahattık Havva.

      Sil
  14. Fotoğraflar nostalji yaşattı bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Sayende ben de yeniden gitmiş gibi oldum Zülâl :)

      Sil