Ben Geldim :-)

Ağustos 15, 2015

Tatil bitti. Uzun uzun anlatacağım çok şey var, fotoğrafları yüklemeliyim:-)

Yalnız çok yorgunum :-)

İkinci haftada ne istediysem yedim. Çok dolandığımdan sanırım yine aynı kilodayım:-)

Şimdi uzun uzun çamaşır ütü zamanı ama şu ağrıyan bacaklarım bir kendine gelse çok iyi olacak :-)

Günaydın :-)

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Günaydın :)) Kesin çok hoş şeyler anlatacaksın yine :))
    Hoş geldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Şenay, hoş buldum canım:-) Bakalım neler anlatacağım :-)

      Sil
  2. Hoşgeldin sen çok özlemişim seni; merakla bekliyorum anlatacaklarını ve tabiki fotoğraflarını :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum Sevinç :-) Bilgisayarı boş bulduğumda fotoğrafları yüklemeye başlayacağım :-)

      Sil
  3. tatil yorgunluğu haaaa haaa :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatilin ilk kısmı ailece bol tembellik şeklindeydi Deep, ikinci kısım dört anne ve altı tane yavruları olunca koşturduk biraz:-) Bacaklarım ağrıyor valla, ne işim var benim su kaydırağında falan :-)

      Sil
  4. Hosgeldin sekercigim darisi benim basima:) ( yani tatilin) Iyice dinlen gelince Nezahat Gokyigit parkina gidecegiz seninle:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet evet, bekliyorum Mevlüde :-)

      Sil
    2. Telefonun yok, o yuzden buradan yazacagim, takip et!!! :)))

      Sil
    3. Vereyim ben sana telefonumu :)

      Sil