Hayal Dünyamdan

Ağustos 24, 2015

Bir Prenses beni mimlemişti , tatildeydim o ara ben, döneli de on gün olmuş ama. (Nee, on gün olmuş mu?) Neyse şincik yapıyorum işte.


Bundan beş on yıl sonraki bir zaman dilimini düşleyip yazmam gerekiyormuş. Bakalım bakalıım.

Tıp ilerlemiş, doktorlar benim bilimum eklem ağrılarımı , sakatlıklarımı geçirmişler. Zımba gibiyim. Can emekli olmuş, Metehan'ın dediği gibi bir karavan almış birlikte düşmüşüz yollara. Fotoğraf makinamızla harika yerler keşfedip hepsini açtığımız internet sitesinde paylaşıyoruz. Sevdiğimiz yerlerde uzun uzun kalıp tadını çıkartıyoruz. 

Ama o akşam bambaşka mutluyuz zira oğluşlarımız da fırsat yaratıp bizim yanımıza gelmişler. Metos ateş başında babasıyla etleri pişirirken Bilgiç kek yapıyor. Salata da benden. Yemekten sonra scrabble oynuyoruz birlikte. Babalarıyla annelerinin kavgalarına gülüp öpüşmelerinde "Öpüşüyorlaaar" diye bağırıyorlar. En sonunda içerde yatmak istemediğimizden uyku tulumlarını dışarıya atıp karanlıkta uzanıp tutabilecekmişiz gibi yanımıza inen ışıl ışıl yıldızları seyrediyoruz. Metos iki yaşındaki halini taklit ederek, bak anne bu büyük ayı bu küçük ayı, bu da kutup yıldızı diyor. Bilgiç yıldızları sayıyor. On sekiiz, on kokuuz... Hiç bıkmadan dinledikleri küçüklük anılarını anlatıyoruz yeniden. 

Uyumadan önce şükrediyorum bu harika gece için. Dünyanın en zengin kadını olmalıyım ben :-) 

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Huzur dolu... Bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaş ilerledikçe huzur dolu anların da kıymeti daha mı artıyor ne, Kahve Yanı :-)

      Sil
  2. Oyyyy yirim çok tatlıı....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarken yüzüme kocaman bir tebessüm yerleşti Prenses:-)

      Sil
  3. Valla Handan'cim, eklem agrilarina kesin cözüm, Can'in emekliligi ve karavan disinda bunlar zaten senin simdiki hayatin gibi duruyor?:)

    (agrilarina cözüm mümkünse okadar sürmesin insallah)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha ha ha, o da doğru Ayşe :-) Mesele zaten yıllar sonra da hâlâ aynı kalabilmekte, başka ne isterim ki ben :-)

      Sil
  4. Ohhhh misssss arkadaşım :)
    Karavan komşusu oluruz belki emekliliğimizde seninle ;)

    YanıtlaSil
  5. Karavan bizimde Arda'yla hayalimiz Handan. Yani hayal dünyan benimkine benziyor:) Benim çocuklarda bayılırlar bebekken ya da yeni konuşurken yaptıklarını dinlemeye. Hem de defalarca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç şaşırmadım benzerliğe Kadriye :-)

      Çocuklar hiç sıkılmıyorlar değil mi kendi anılarını dinlemeye, ne güzel, ben de anlatmaya bayılıyorum çünkü :-)

      Sil
  6. Karavan çoğumuzun ortak noktası sanıyorum. Çok tatlı bir hayal, umarım fazlasıyla gerçekleşir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin ki gerçekleşsin ve hep birlikte buluşalım bir yerde Burcu :-) Ne güzel olur :-)

      Sil
  7. Handan Hanım; hayaliniz bile yüzümde kocaman bir gülümseme yarattı. Dilerim hayaliniz gerçek olsun ve biz gezeceğiniz güzel yerleri ve bu mutlu anları açacağınız internet sitesinden görelim; yine gülümseyelim; yine mutlu olalım tanıklığımıza))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin hayalleri gerçek olsun Devrim :-) Ben inanırım yürekten istenilenlerin gerçekleştiğine. Hani düşünürken içini sıcacık eden hayaller vardır ya, işte onlar bir yerde bizi bekliyor bence:-)

      Sil
  8. Hayalinde bile bu kadar çok şükür varsa sen gönül zenginliğine çoktan ulaşmışsın arkadaşım. Okurken yüzümde gülümseme belirdi. Çok uzak bir hayal gibi durmuyor hani eden olmasın.

    YanıtlaSil
  9. gerçekten şahane..
    hayallerin gerçek olsun, sağlıkla, mutlulukla :)

    YanıtlaSil