Oh Serinlik Varmış:-)

Ağustos 24, 2015

Yağmur yağıp etraf serinleyince enerjim yükseldi sanki, ben minik hediyelerimi göndermeye gidiyorum:-)

Bu sabah bir hüzün var içimde. Biyolojik saatimle alâkalı aslında ama yüreğimdeki minik sızıyı tetiklediğinden gözlerim dolu dolu oluyor..

Neyse ,hemen çıkmazsam öğle tatiline kalacağım. Zaten on tane paketi görünce ptt'deki adam ne yapacak pek merak ediyorum:-)

Hepinize günaydın :-)

Not:  Neyse ikinci turumda ptt kargodan bütün hepsini yollamayı başardım. Duyduk duymadık demeyin ey ahali :-)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Günaydın :))
    Ahaha :D Hadi bakalım, kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Şenay:-)

      Yok, kolay gelemedi, çalışanlardan birisi olmayınca bütün iş diğerine kalmış, üç tanesini postalayabildim, öğleden sonra bir daha gideceğim. Sanırım bütün günüm orada geçecek :-)

      Sil
  2. Ah o ince yürek sizisindan bende de var bitane. Sessiz sessiz, korkarak , her an tetikdeymis gibi duruyor öyle.... (bir ara detayina inerim blogumda)
    Haaa bak bu arada bur haberim var. Blogumu actim artik özel degil, yah?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir haber bu Ayşecim, ne iyi yapmışsın :-) Senin keyifli yazılarını özlüyordum :-)

      Sil
  3. buralarada yağmur yağsaydı ne iyi olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl güzel geldi bilemezsin Bahar, sesiyle, kokusuyla, serinliğiyle. Haydi sizin oralara da yağsın:-)

      Sil