Angara'nın Bağları'nı Sökmek İstiyorum Kökünden...

Ağustos 20, 2015

Açıkhava düğünlerinin mahalle ortasında yapılmasına izin verenleri bir kaşık suda boğmak istiyorum ayrıca.


Oy farfara diyen adama yapmak istediklerimi söylemeyeyim.

Cinnet geçiren bir kadın düğün bastı diye bir haber alırsanız bilin ki benim ve çok haklı sebeplerim var.

Her gece ama her gece kaldıramıyon kolları diyen birilerini salonumun ortasında dinlemek , gece yarısına kadar akla gelebilecek her türlü klişe saçma sapan göbek havasının ortasında kalmak ...

TOWANDAAAAAAA.

Elektrik sistemleri bozulasıcalar, telleri kopasıcalar, aniden yağmur bastırsa da içeri kaçasılar...

Benzer yazılarım

25 Yorum yap

  1. Ahaha :D Allah kurtarsın :)
    Şaka bir yana bu yüksek seslere bir sınırlama yok muydu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evinin önünde çaldığını düşün Şenay, zaten ne kadar düşük ses olabilir ki? Cidden sinirlerim harab oldu , yaz gelince balkon keyfi yaparım diyorsun, nerdeeee. Şu anda arap havası çalıyor. Allahım, ben düğün bile yapmamış bir kadınım yaaaa ...

      Sil
  2. Puhahaaa:):) bişiy dicem ya sizin orda angaranın bağları diye düğün...hani öyle bi yerde ilginç geldi:):)sabret handan sabreettt:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne bağlar, her düğünde en az üç kere çalınıyor Prenses, tam cinnetlik. Şu an itibariyle sustular, kendime gelmeye başlıyorum...

      Sil
  3. Allah sabir versin Handan'cim, cooook iyi anliyorum seni. Icimden gecenleri yazmissin:)
    Gecen sene TR'den geldikten sonra "angaranin yollari"ndan nefret etmistim. Ozamandan beri nezaman duysam tüylerim diken diken oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden çekilir gibi değil Ayşecim, sinir falan kalmadı ...

      Sil
  4. Aynı şeyleri düşündüğümüz bir gerçek, değişik bir eğlence anlayışımız var vesselam.. Bir de bunlara gelenekler böyle, ne yani Amerikan özentisi mi olalım demezler mi.. Bilemiyorum çok sıkıldım bu tarz şeylerden gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haydi diyelim çok eğleniyorlar da Handan, bütün mahalleye yayın yapmasalar çok iyi olacak. Her gece her gece evimin içinde gibi çalan müziklere nasıl izin veriliyor bilemiyorum.

      Sil
  5. Allah kolaylık versin canım , çok iyi anlayabiliyorum seni ... sen sakin ol emi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafta sonu da geldi artık Nesrin, saat kaça kadar sürer bilemiyorum düğünler. O da başka komik, saat dokuzdan on ikiye kadar sanki rahatsız olmuyoruz da o ara katlanmamız gerekiyor.

      Sil
    2. Ben o zaman canım sıkıldığından sana göbek atmaya geleyim .)

      Sil
  6. :) :) bizim evin en altında yapılıyor bu desem, orkestra beynimin içinde gibi oluyor.

    YanıtlaSil
  7. hahaha, harikasın ve haklısın
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  8. ayy o kadar iyi anlıyorum ki bir de o salak havai fişekler güm güm ögggg ne zevksiz milletiz yaw

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havai fişek konusunu hiç açmayalım Sevda, ha parayı ateşe atmışsın ha üç fişek patlatmışsın, arada fark göremiyorum hiç...

      Sil
  9. Allah sabır versin :) ben de ilin bütün düğünlerini bizim sokakta yapıyorlar sanıyordum :) birde o cinnet geçirme halleri bir yana şu lanet bilinç altı denen şey bütün sözleri kaydediyor hafizaya ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Dark_Blue, tüm gün kafamın içinde yankılanıyor sözler.. Psikolojik işkence .

      Sil
  10. annemlerin yan tarafında da düğün çok oluyor ve çok geç saatlere kadar sürüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yapılabilir bilmiyorum Bahar, sinir bozucu bir.durum.

      Sil
  11. Gülerek ve de hak vererek okudum :) dün gece de bizim buradaydı bağ tutkunları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gece ama her gece insanı çileden çıkartıyor Tülin :-)

      Sil
  12. Al benden de o kadar Handan'cığım.
    30 yıl Üsküdar'da oturduktan sonra tekrar Ankara'ya gelince - maddi imkansızlıktan Aşağı Ayrancı değil Keçiören gibi sadece ismini duyduğum bir semte taşınınca tanıştık bu sokak düğünleriyle. Şoke olmuştum:) davul zurna sokakta düğün!!!! Artık alıştım :))

    YanıtlaSil