Dur Şuradan Haber Vereyim:-)

Ağustos 24, 2015

Duyduk duymadık demeyin sevgili Ayşe bloğunu herkese açmış :-)

Hani bazı blogları ilk okuduğunuzda bilirsiniz onu çok seveceğinizi, ben de öyle hissetmiştim. Yanılmamışım. İçten, sıcacık, keyifli, harika bir blog:-)

 Hadi hadi gidip bir bakın, hoş geldin deyin :-) Tanışmak için alalım sizi  şuraya:-)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Aayyy...bak aglicam simdi... nasil, nasil mutlu oldum simdi Handan'cigim bu duyarli davranisa. Coooooook tesekkür ederim ...canim arkadasim yaa..

    Unutulmus, kenarda kösede kalmis sessiz blogumu canlandirsam artik yine, ortalik senlense tekrar diye geciriyordum bende icimden. Buna böylesi güzel bir katkida bulundugun icin minettarim sana, yürekten.
    Cok öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni öpüyorum Ayşecim. Haydi bekliyorum yeni yeni yazıları :-)

      Sil
  2. Sen böyle diyorsan kesin sevilir o blog.
    Hadi gidip bakıyorum hemen :-)

    YanıtlaSil