Biliyor musun Bilog

Ağustos 09, 2015

Tatilde dört gün boyunca neredeyse yarı aç dolaşıp eve döndüğünde yüz gram bile vermemiş olduğunu görünce yemediğin domates reçeli, badem kurabiyesi, peynir helvası, sakızlı muhallebi, kalamar kızartması,midye dolması gibi şeyleri düşünmek acı veriyor..

Kendini hıyarrr gibi hissediyorsun..

Not: Yok daha bitmedi. İlk perdeyi sonlandırdık yarın sabah yeniden yollardayım.. Sadece bi hayal kırıklığımı paylaşmaya geldim, dönücem.. 

Not2: Etiketi "hafifleyelim"den "ne yapsak hafifleyemiyoruz işte"ye çevireceğim yakında..


Benzer yazılarım

26 Yorum yap

  1. Şekerim lütfen bu yazdıklarının hepsinden tadarmısın...iyi tatiller:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar Bozcaada'da kaldı ne yazık ki Prenses :-)

      Sil
  2. Sessiz Prenses'e katılıyorum, tatilde diyet olmaz tatil işte :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yaparken bir sorunum yoktu Şenay, ama bu ne bünyeymiş kardeşim, inatçı çıktı çok fena:-)

      Sil
  3. Vucut bir sure sonra ne oldugunu sasirip kendini korumaya aliyor ve seviyeye ekleme yapmaniz gerekiyor. Tabi ki de bunyeden bunye ye degisir ama soylediklerinizden kendinize engel olacak sekilde doyumluk degil tadimlik olarak yemelisiniz bunun yaninda yuzme temponuza yuruyus mesafenize ekleme yaparsaniz vucuk kendine gecektir bence :) Hem tatilde ne diyeti yahu haydi tadini cikartin :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim vücudum öyle bir korumaya alıyor ki OG, utanmasa kilo alacak :-) Gerçekten çok az yedim ve denizden çıkmadım saatlerce ama ...

      Sil
  4. En güzel diyet tatilde yapılır. Evin güzel yemekleri yokken. En garanti yiyeceklerdir domates, yeşillik, biraz peynir, yumurta. Durmak yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer yesem mi diyorum Aynur, zaten verdiğim miktarın bir şeye benzediği yok, metabolizmayı hızlandırmak için falan hani:-)

      Sil
  5. Bosver ye canim.donunce diyete devam et

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-) Boş versem döndüğümde kaç kilo almış olurum bilemiyirum Mehtap:-)

      Sil
  6. Handan yeee boş verrrr ;
    yedikçe belki veririz kiloları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de öylesini deneyeyim bari Özlem, yemedikçe veremiyorum belli ki:-)

      Sil
  7. benimde tatilde kalamar yeme hayallerim vardı utandım şimdi :)

    YanıtlaSil
  8. Nnesssinir bozucu bir durumdur bu...cok iyi bilirim Handan'cim:)

    Ama sen de bilirsin aslinda, az yemek degil de mesele, dogru seyleri , dogru zamanda, dogru miktarda yemek sanirim.
    Bir arkadasim herseyden tadarak, sadece sekeri ve ekmegi ciddi miktarda azaltip, saat 5 den sonra birsey yemeyip, hafta da bir gün istedigi herseyi yiyip, arada bir yürüyüs yaparak neredeyse 20 kilo verdi sene basindan beri. Ben de persembe gün TR'den döndüm ve bugün ben de bu sekilde uygulamaya basladim. Öyle cok fazla kisitlama getirmeden, yok o yasak bu yasak yapmicam, karbonhidrati tamamen kaldirmicam, kendime eziyet etmeden ama bilincli bir sekilde denicem bu sefer (sanki daha önce hic böyle bisey yapmadim da hayatimda...):)
    aslinda izinden evvel baslamistim ve rahat bir sekilde 4 kilocuk gitmisti...tatilde aldim tabii hepsini, ben tatilde diyet yapamiyorum arkadas , banane:) Neyse yola devam, olacak insallah.
    Sana da kolay gelsin canim, hic sikma canini, kasma da kendini...tatilin tadini cikar bence, gelince daha rahat devam edersin. Cok öpüyorum, iyi tatiller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşecim, benim de tatilim bitti, geçen hafta bırakmıştım rejimi, sinirlenip, şimdi yeniden başlama vakti :-)

      Sil
  9. Cok iyi gidiyorsun Handosum, sakin pes etme. Vucut duraksama evresine girdi simdi. Cunku ne oldugunu algilayamadigi icin choc'ta. Bu sekilde devam edersen vucut alisacak ve hizla kilo vermeye baslayacaksin. Haftada bir abartmadan kendini simartmayi ihmal etme. Cok opuyorum, iyi tatiller...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de duraksama evresine girdim Mevlüde, Neyse ki tatilin ikinci yarısı daha koşturmacalı geçtiği için almadan dönmüşüm, şimdi devam:-)

      Sil
  10. Ekmek,pogaca,Pasta yeme sadece gerisinden yiyebilirsin ki...domates Receli hic yemedim, düsüncesi biraz garip geldi ayni patlican Receli gibi...

    Bol su,yesil cay,rezene cayi, yesil cay icmeyi unutma...yüzüyorsun,yürüyorsun...korkma ...saglikli seylerdende bolca ye, Az yersen metabolizmanin calismasi yavasliyor ,bilirsin ..iyi tatiller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Domates, patlıcan gibi reçeller çok zorlama geliyor bana Şule, zaten özel bir tadları da yok. Mis gibi çilek reçelinin yerini tutmaz. İncir, ayva, vişne, gül reçeli bir de:-)

      Tatilin ikinci yarısında yedim. Şimdi yeniden başlayacağım rejime. Kilo almamışım Neyse ki bu da bir şeydir diyorum, ne diyeyim:-)

      Sil
  11. tatilden çok yolları severim ben. gidişler,dönüşler keyif vericidir. iyi tatillerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de yolları çok seviyoruz Bibis :-) Teşekkürler :-)

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Arkamdan mim çevirmek haa:-) Yapıciğim Prenses:-)

      Sil
  13. Seni ne kadar da iyi anlıyorum malesef :(

    YanıtlaSil