Pek Yaratıcıyım Canım :)

Ocak 07, 2012

Uzun zamandır salonun bir köşesini işgal eden Can'ın laptop, tablet, binbir ders kitabı, notlar, kâğıtlar gibi dağınıklığını nasıl toplasam diye düşünüyordum. Kurtarılmış bölge resmen. Laptop için bir kocaman tepsi. Önce köşe masası kayboldu. Sonra o yetmedi zigon sehpa da oraya çekildi.

Büyük bir dolap gibi birşey koysam oraya kesin olayın boyutları artacak, dağınıklık yayılacak daha çok yer bulacaktı.

Dün bir anda diğer odada bulunan bu gazeteliği fark ettim. Üzerine tepsi koyarak orada sehpa gibi yapmıştım. Pek hoşuma gitmişti bu buluşum ama biz o odada hemen hemen hiç oturmuyoruz. Hemen aldım oradan.


Aslında boyansa da iyi olacak ama ben şimdi o kadar bekleyemediğim için salona uyan bir fularımı bularak onunla kaplamaya karar verdim.



Patafiks en sevdiğim yapıştırıcı, hem pratik hem de istediğim anda eski haline dönebilir.

İştebu da son hali..



Bütün kitaplar ve dağınıklıklar içine, laptop da üzerine, harika oldu :D

Benzer yazılarım

4 Yorum yap