Çok Kararlıydık Ya...

Ocak 05, 2012

Demiştim ki:

Konumuz şu ki, enerjik olmaya karar verdim. Pek kararlıyım. Bugünü "pek karalı olma günü" ilan ettim onun için. Haydi herkes çok kararlı olduğu birşeyi yazsın buraya. Gelecek ay soracağım bakiim kararlar ne durumda :D

Bunun üzerine
hindiba dedi ki...
Daha üretken olmaya karar vermistim haftasonu. Buraya not düsmüs de olayim öyleyse...
05 Aralık, 2011 11:13

özii dedi ki...
en az 3 kg vermek en güçlü kararlarım arasında , sonra bi Ankara , bi de İstanbul var bu ay planlarımda... Test edelim Handanım ve hepsinden geçmek istiyorum :))))
05 Aralık, 2011 14:50

Katre dedi ki...
tamam itiraf ediyorum bende başladım diyetisyene şu kadar kilo değil de kilo vermek istiyorum:))yaz bakalım beni de:))
06 Aralık, 2011 21:18

hindiba dedi ki...
Sözlüye de kaldirirsin sen :)
07 Aralık, 2011 10:11

Bir ay geçmiş bile, tabi ki kaldırırım sözlüye. Kim neler yapmış alayım buraya bakalım :D


Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Efendim benim kararlılığım hâlâ sürüyor, çok daha düzenli, buna bağlı olarak da huzurlu oldum, mutluyum :)

    YanıtlaSil
  2. ben de benim "bugün ben ellerimle" projem iki gün sonra bitiyor, neden bugün bir sözlüye kalkma hissi var icimde diyordum. Bundanmis :) Ellerimi cok kullandim ama daha üretken olabilirdim. Kismen elektrikler kesikti, kismen ben tembeldim. Ama vazgecmiyorum ö'rtmenim :) Devam :))

    YanıtlaSil
  3. * Ankara tamamdır ... +
    * İstanbul işini 15 tatile ertelemiştik... ~
    * Kilo konusu Salı günü belli olacak... Salı günü yazacağım. ~

    YanıtlaSil