Oturdum

Ocak 08, 2012

6:45 sabah kahvaltısı hazırlandı, tamam.

8:00 gidip biraz daha yatıldı, tamam.

9:30 bangır bangır konuşan oğluşların sesiyle kalkılıp kahvaltı hazırlandı, tamam.(Yok tekrar etmiyorum evde herkesin kahvaltı saati tutmuyor ondan :)

10:00 İlk posta çamaşır makineye atıldı, tamam.

Dünden kuruyanlar toplandı, tamam.

11:00 Markete gidilip torbalar taşınırken orangutan kollara bir adım daha yaklaşıldı, tamam.

11:30 Öğle yemeği pişirildi, tamam.

12:00 Öğle yemeği yedirildi, tamam.

12:30 Yıkanan çamaşırlar asılıp yenileri makinaya atıldı, tamam.

13:00 Marketten alınanlar yerleştirildi, tamam.

14:00 Pazara gidildi, tamam.

14:40 Çocuklar basket kursuna gönderildi , tamam.

(Şurada yazmaya çalıştığın sürece sürekli konuşan Metehan'ın sorularına cevap ver, tamam)

14:45 Uzaklardan gelen Akif, Sevgi ve iki şeker görmeye gidildi, tamam. (Bu arada bayıldım hediyelerime)

15:00 Çocuk yumruldu, tamam.

15:45 Eve dönüldüğünde misafirle karşılaşıldı, ona yemek hazırlandı, tamam.

16:30 Pazardan gelenler yerleştirildi. Basket kursunda kıyafetlerini kaybeden Bilgehan sakinleştirildi, tamam.

17:00 Akşam yemeği için ıspanak ayıklandı falan, tamam.

18:00 Çocuklara akşam yemeği, tamam.

19:00 Büyüklere akşam yemeği, tamam.

17- 19 arası fonda ders çalışan çocuklara yardım edildi, tamam.

Bir bardak çay alınıp koltuğa oturuldu, tamam.

Mutfak darmadağın duruyor, kuruyan çamaşırlar topla beni diyor, ders çalıştırılacak çocuklar bekliyor...

Sanırım bütün eklemlerim ağrıyor.

Biri beni buradan kaldırsın.

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Ben okurken bunaldım, sana kolaylıklar diliyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Buradan şu sonuç çıkıyor ,evde de olsan , çalışıyor da olsan , kadınsın kardeşim ve sabah kurulu saat gibi başlayıp gece yarısına kadar sürecek maratonun hafta sonu tatili diye birşeyi tanımıyor..
    Bu bağlamda ,eklem ağrımın nedenini doktorlar bulamıyor mu demiştin....
    Sen bir gününe uzaktan bir bak anlarsın canım :)))))

    any

    YanıtlaSil
  3. pişşşşt handan, oğlanları küçükler yaş grupları satranç turnuvasına götürmeye ne dersin?21-28ocakta. 5yıldızlı otelde günde en fazla iki tur oynacak çocuklar. bunun yanısıra spa, -giden arkadaşlar vardı geçen sene, ben gitmedim ama-kapalı havuz, gece yarısı baklava, ikindi saati pasta servisi vb... bir dolu şey. ne dersin bence bir düşün;))bence sana ksinlikle gerekli:))

    YanıtlaSil
  4. piuwww :)) ben diyorum sen robot kadınsın :))

    YanıtlaSil
  5. Gülümsedim ama bende de durum aynı be Handancım.

    YanıtlaSil