Boş Veeeer Demiş...

Ocak 17, 2012

Yapmam gereken bir sürü iş hâlâ vardı. Ben de aklı başında bir insan olarak ormana gittim bilerek yaşamak için :D


Attık kendimizi karlara...


Ne kadar kocamandı o, ne kadar küçücüktüm ben ...


Yıkandık karla baştan ayağı...

Özlemimiz büyüktü, okulu falan tatil ettik kendi kendimize :D


Boş da durmadık bu arada, kardan beli bükülen fidanlara yardım ettik.






Baktığım her yer tablo gibi gözüküyordu, sonuna kadar tadını çıkarttım. Size de getirmek için bir kısmını yanıma aldım :)

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. tesekkürler, bu yil böyle bir kar yagmadi buralara. bu lafi da o kadar cok ettim ki karakisi getirecegim sonunda buraya :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel yaaaaa, bizim buralarda da yok kar:((

    YanıtlaSil
  3. tablo gibi konusunda kesinlikle haklısın. Kar doğaya yakışıyor :))

    YanıtlaSil
  4. Deklanşörüne sağlık, fotolar muhteşem. Biz gene kara hasret, sadece kuru kuru ayaz ve soğuğa talim ediyoruz:(((

    YanıtlaSil
  5. Kar'ı severim,sanki herşeyi temize çekiyormuş gibi gelir...Bir de soğuk olmasa!;)

    YanıtlaSil
  6. Çok iyi yapmışsınız Handan'cım. Biz de kafadan tatil ettik okulu, bahçede kartopu oynadık dün :D Arada bu da lazım. Ancak senede bir böyle bir şansları oluyor çocukların. Ya hep ya hiç! :)

    YanıtlaSil
  7. Burada da iki üç saat yağdı sadece ama sonuç mükemmel Evren :)Darısı başınıza.

    Üflüyorum bulutlara Katre, bekle, geliyorlar :)

    Bir günlük de olsa çok güzeldi Çenebaz, senin için de üfleyeyim bulutlara dur :)

    Haklısın Banu, herşey pırıl pırıl oluyor. Soğuğu ben severim de zor durumda olanlar içimi sızlatıyor.

    Evet evet, okul hep orada (Kaldı ki sene sonu diye hiçbirşey yaptıkları da yok bizimkilerin) kar her zaman bulunmuyor Selen...

    YanıtlaSil