Kar Keyfi ve Düşünceler...

Ocak 30, 2012

 Çocuklar dışarda oynarken demlediğim çaydan onlara da götürsem ne kadar hoşlarına gider diye düşündüm. Sonra Bilgiç'e sıcak kakao Metos'la bana da çay hazırlayıp dışarı çıktım.



 Dışarıda rüzgâr iyice artınca karlarımızı toplayıp eve getirdik. Onlar mutlulukla oynarlarken ben de zamanda uzuun bir yolculuk yapıp Kürşad'la benim leğende oynadığımız karları hatırladım. Bir de babamın yaptığı uzaktan kumandalı arabaları balkondaki karların içine koyup içeriden onları kara saplamadan oynatmaya çalışmalarımızı. Gerçi zamanın çoğu balkona gidip, saplanan arabayı düzeltmekle geçse de ne büyük keyifti bizim için o..
 Canım babacığım, torunların da senin yaptığın harika oyuncaklarla oynayabilselerdi keşke...

Nereden nereye geldi bu konu.

Umarım ilerde, benim oğluşlarım da kendi çocuklarıyla karda oynarlarken, bizi böyle içleri sımsıcak olarak hatırlarlar :D

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. pencerenin dışına minik kardan adam yapsın oğluşlar. biz kar yağdığında öyle yapardık. didem her gün , eriyene kadar , bütün gün gidip gelip konuşurdu:))

    YanıtlaSil