Bugün Benim Abla Olma Günüm :)

Ocak 12, 2012

"Ha ha ha çatlasın düşmanlar, benim de artık bir kardeşim var "diye şarkı söyleyerek evimize gelen bebeği kutladığımdan bu yana 35 sene geçmiş mi gerçekten?

 Ama hiç belli olmuyor değil mi? Bakınız ben hâlâ yirmili yaşların sonları o da başları gibi :D

İYİ Kİ DOĞDUN ÖMEL KİLTAT.  

Nice harika yıllara...

Seni çok seviyorum :D

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Günaydın Handancım,seni görmek ne güzel.:))

    YanıtlaSil
  2. iyi ki abla olmuşsun:)))kardeşine nice mutlu yaşlar diliyorum:))

    YanıtlaSil
  3. Hiç belli olmuyor gerçekten...
    Nice yıllarınız olsun abla kardeş :)

    YanıtlaSil
  4. Kardeşine nice mutlu yıllar. İyi ki varlar. Kardeşimi özledim beeeeennnn:(((

    YanıtlaSil
  5. saglıklı mutlu nıce yıllara canım.

    YanıtlaSil
  6. Maşallah size;)Nice yaşlarınız olsun hep birlikte Handan'cım...

    YanıtlaSil
  7. Hepinize teşekkürler :)

    YanıtlaSil