...

Ocak 16, 2012

Yorgunum. Şöyle sessiz bir köşeye çekilsem, hiçbir şey yapmam gerekmese.

Hiçbir şey..

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. sadece yemek yap gerisini bi kerecik boşver...
    bırak her yerde pamukçuklar uçussun :)) bi kere dene :))

    YanıtlaSil
  2. hımm ben anladım seniii , sen alışmaktan korkuyorsunnn :)))

    YanıtlaSil
  3. en son bunu dediğinde , evi temizleyip,yemek yapıp ,ütüleri bitirip, evde konuk ağırlamış idin,


    any :)

    YanıtlaSil
  4. Bi de blog'a yazı yazmış idin
    any;)

    YanıtlaSil
  5. Benim Kürşat'la ilgili yorumlarım niye gözükmüyor acaba ;
    Kesin ben bir terslik yapıp biryerlere yanlış basmışımdır,

    Kürşatım mutlu yıllar sana
    Matematikten sorum(n)lu hocan

    any :)

    YanıtlaSil
  6. Valla önce ütü yaptım. Sonra yine çamaşır astım. Yedirdim içirdim. Ders vermeye gittim. Bilgiç'i okuldan aldım . Eve döndüğümde yemeğim yoktu. Köfte, patates, makarna ve salata yaptım. Bu arada heryer kar altında kaldı. Babamızı işe gönderdik. Biz de giyinip kuşanıp kendimizi dışarı attık. Bir saat sonra daha da yorgun olarak eve döndüm tabi. Birer salep içtik. Oğluşlar tuş oldular ben de ağrıyan belimin kalıcı olmamasını umarak oturdum şimdi. Yarına yine ütülenecek çamaşır dolu. Yine yemek yok. Etraf iyice tozutmuş vaziyette. Neyse ben bu gecenin - uyuyakalmazsam- biraz daha tadını çıkartayım.

    YanıtlaSil