Bizim Evin Halleri

Ocak 30, 2012

Önce her taraf bir tarafta diye içim sıkıldı. Sonra durup bir daha baktım.



Oğluşlarımın basket kursu kıyafetleri dışarda yağan kara inat sıcacık evimde kuruyorlardı.



Ispanak yıkanmış, haşlanan makarnanın buharı camları sarmıştı.




Bu karman çorman koltukta biraz önce birileri oturmuş belli ki kar seyretme keyfi yapmıştı...

Yaşıyordu bu ev.

Şükrettim :)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. bu kadar sade ve güzel anlatılamaz:))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Bety :)

    YanıtlaSil
  3. Gözlerim doldu Handan, maşallah, Allah bozmasın.. :)

    YanıtlaSil
  4. ah ben de bir gideydim dağınık evime :((sıkıldım en bu antalya dan...evimi özlediiimmmm çaydanlığımı özlediiimmmm:((hüngüüüüüürrrt...

    YanıtlaSil
  5. Maşallah size... Ne güzel özetlemişsin evdeki huzuru.. Ben niye çoktandır gelemiyorsam buralara...

    YanıtlaSil
  6. Selencim bu oğluşlar evden ayrılınca ne boşluk olacak değil mi:)

    Ben de dün düşünüyordum Katre hâlâ dönmedi mi diye :)

    Hoş geldin Filizcim :) Bak birkaç sene sonra sizin ev de böyle olacak.

    YanıtlaSil