Ben Diyeyim 3, Sen De 5 Kuş :D

Ocak 07, 2012

İşte bu sehpalar koltukların yanında çok yer kapladığı gibi sürekli tozlanmak dışında bir işe de yaradıkları yoktu. Biz de orta sehpayı önümüze çekeceğiz diye uğraşıp duruyorduk.

Şimdi bu şekilde voltranı oluşturarak orta sehpa oldukları gibi;


Bu şekilde hemen birisi önümüze çekilerek çay sehpası haline dönüşebiliyor. Alttaki camlarını da çıkarttığımdan hem hafif hem pratik oldu. Hem de ben her sehpa silerken toplam 4 yüzeyi hem ıslak hem kuru bezle toplam 8 defa silmekten kurtuldum. Ayrıca yine o hain alt raflar elimize ne geçerse attığımız bir dağınıklık yuvası oluyordu. Bak bir taşla kaç kuş :D


Yerini yan sehpalara kaptıran sevgili orta sehpamızı- ki ne çocuklar büyüdü üzerinde bana mısım demedi senelerdir- ne yapsak diye bakınırken tv sehpası yapsak nasıl olur diye düşündük. Bu kadar güzel olacağını da düşünmemiştik doğrusu. Bir taşla kaç kuş oldu sayamıyorum artık :D

Oh, ferahladım valla :D

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. iyidir değişiklik ;)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan Handancım..Bende günlerdir kitaplık tasarlıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Gülçin, bakalım sen nasıl bir çözüm bulacaksın :)

    YanıtlaSil