Haberiniz Olsun

Ocak 13, 2012

Yarından itibaren tatil sonuna kadar Sömestir Tatili Etkinlikleri yazı dizime başlıyorum :D Gidilebilecek müzeler, gösteriler, tiyatrolar, atölyelerden hoşuma gidenleri duyuracağım. Etiketlerden tüm yayımlananlara toplu olarak ulaşabilirsiniz. Bakın bu iyiliğimi de unutmayın.

Şubat tatilinde biz her güne bir etkinlik uygulaması yapıyoruz. Bu etkinliklerin çok büyük şeyler olmasına gerek yok.

Ben gidilecek 4-5 tane yer seçtim bizim için. Zaten bizimkilerle bir gün dışarı çıkınca üç gün evde kalmam gerekiyor ruh sağlığım açısından :D

Diğer günlerde de evde en sevdiğimiz şey bir şeyler pişirmek oluyor. Kek, omlet, makarna, krep gibi şeyler yapmak çok hoşlarına gidiyor.

Bazı günlerde de oyun oynuyoruz. Haritadan başkent bulmacada çok eğleniyoruz örneğin. Onlar hızla öğreniyorlar bu sayede ama gel gelelim ben yeni ülkeleri hiç öğrenemiyorum :)

Kutu oyunlar ya da.

Bazen de film + patlamış mısır keyfi yapıyoruz.

Unutmayalım küçük şeyler de büyükleri kadar mutlu ediyor çocuklarımızı yanında biz de olduktan sonra.

Uzun zamandır dergilerden çıkan ama bizimkilerin yapmadığı maketleri , oyunları falan topluyordum bir kenarda, mesela hepsini önümüze döküp yapabiliriz bir gün.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Eminim çok eğleneceğiz biz, size de tavsiye ederim :D

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. yapın bakalım tatilleri bizim yerimize de:))benim kızıma tatil yok , annesine de tabii. günaydın hadi erken erken:))

    YanıtlaSil
  2. ohh ne keyifli süpersonik bir annesiniz :)

    YanıtlaSil
  3. ahh ah senınkı kadar buyuk olsada etkınlık yapsam bende :)

    YanıtlaSil
  4. Siz de çok keyifli vakit geçireceksiniz Katrecim, üstelik ne yapsam derdin de olmayacak :)

    Mümkün olduğunca keyfini çıkartmaya çalışıyorum don kişot :)

    O kadar çabuk büyüyecek ki Dolunaycım :)

    YanıtlaSil
  5. eveetttt hiç öyle düşünmemiştim:))

    YanıtlaSil