Pes Artık

Kasım 03, 2008

Geçen gün cep telefonuma uzuuun bir mesaj geldi. Bir an kendimi trende , vapurda falan sandım. Birisi " Değerli ablalarım ağbilerim, allah rızası için...." diyerekten evime daldı sanki. Artık dilenmenin boyutları nereye varacak. Duygu sömürüsünün sonu yok mu?

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. İnanılmaz gerçekten, yakında mail atarlarsa şaşırmamak lazım demek ki
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ana! ciddi mi kız? DilenciCell hizmeti de mi başlamış turkcell'de.. hohohohoho...


    daisyli bencaminsel Aylin

    YanıtlaSil
  3. Allahhh rısası için, ödenecek çeklerim senetlerim var. Şu garibe bi sadaka lütfen. Kontör de atabilersin Hendenim gıymetlim.

    bencamin

    YanıtlaSil
  4. Bende duydum o mesajı inanılmaz uzundu . Ne bekliyorlar geri dönüp arayacağımızı filan mı acaba ?

    BU arada DilenciCell süperdi tuttum bunu Aylin :DDD

    YanıtlaSil
  5. hadi yaa:D iyiymiş. ee teknolojiiden faydalanmak, yaşadığın çağa ayak uydurmak lazım:)))

    YanıtlaSil
  6. Ben de inanamayarak baktım Owl :)

    He canım, o servise de başlamış :) Aylincim sen de yeni metodları bilmiyorsun, bir kere gururlu ve dik başlı isteyeceksin. Meselâ benimkisi "Dalga geçecekseniz aramayın" diyerek fırçasını da baştan çekmiş :)

    Valla Özii, dönüp de arayan var mı bilmem.

    Öyle Katre, millet uzaylara falan giderken gemi gemi dolaşmanın bir alemi yok artık :)

    YanıtlaSil