Kasım 24, 2008

İnsan soğuk havayı sevebilir mi?

Balkona çıkıyorum, günlük güneşlik ama buz gibi bir hava. Sanki kar kokusu geliyor. Derin bir nefes çekiyorum içime. Mutlu oluyorum.

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Kar kokusu karrr...Geliyorr

    YanıtlaSil
  2. kar havasına bayılırım. kar, bere, atkı insanıyım tam ben.

    YanıtlaSil
  3. Buralara çok kar yağmıyor ama karlı bir yerlere kaçamak yapmak istiyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  4. Seninle bu konuda anlaşamıyoruz, ben de bayılıyorum güneşte kedi gibi mayışmaya :)))

    YanıtlaSil
  5. Aslıcım seni görmek ne güzel :)

    Ben de çok sıcak olursa bunalıyorum. Üstelik soğuğa çare var sıcağa yok :)

    YanıtlaSil
  6. bence şu 12 ay var ya,
    beş ay kış, üçer ay ilk ve son bahar olmalı. E bir ay da yaz olabilir tabi çeşni olaraktan :P

    Kışa bayılıyo muyum ne sanki :D

    YanıtlaSil
  7. neleri sevdik.. soğuk hava nedir ki onların yanında............

    YanıtlaSil
  8. Bayılıyor gibi gördüm seni Emircim :)Ama aynı fikirdeyim :)

    Haklısın Joone, asıl üşüten insanlardaki soğukluk...

    YanıtlaSil
  9. Kar'ı hiç sevmem ama soğuk hava bende temizmiş gibi bir etki bırakır. İçime çektiğimde daha bir rahatlatır.

    YanıtlaSil