Kasım 28, 2008

Dünkü oyunuma katılan herkese teşekkür ediyorum. Hediyeleriniz sizleri bekliyor :)

Bu arada oyunu kapatmadım, isteyen devam edebilir :)

Herkese G Ü N A Y D I N....

Bugün yaşasın cuma.

Harika bir güne açılsın sabahımız.

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Günaydın handancım bugün yaşasın cuma ;)

    YanıtlaSil
  2. Handan gene supersin ya. Hediyeme bayildim cok ama cok guzel hazirlamissin. Cok tesekkurler. Cuma sabahi beni mutlu ettin. Digerlerinin hediyelerini de dinledim. Hepimizin de muzikleri ayri bir guzeldi...
    Sen cok yasa Handan...

    YanıtlaSil
  3. son kelime aşktı dimi:)

    aşk bir insanın kalbini sevmektir.

    yeni kelime:çiğ

    YanıtlaSil
  4. Ya ya ya şa şa şa Handan Handan çok yaşa...
    Teşekkürler Handancım çok anlamlıydı.

    YanıtlaSil
  5. Günaydın Gülçin :)

    Teşekkür ederim Ebruli :)

    İvriz senin cümleni oyunu olduğu yere taşıdım. Orada devam edebiliriz.

    Şımardım Özii :)

    YanıtlaSil
  6. süpersin, teşekkürler inceliğin ve zerafetin için...

    YanıtlaSil
  7. Ben teşekkür ederim, çok keyifli bir gün geçirdim katılanlar sayesinde :)

    YanıtlaSil
  8. günaydınn

    2 gün su gibi geçti,yine harika bir pazartesi :P

    YanıtlaSil
  9. Günaydın Gülçin:)

    Bu arada oyuna sonradan katılanlar için de hediye hazırlayacağım ama henüz vakit bulamıyorum. İlk fırsatta :)

    YanıtlaSil
  10. Denize 0 metre ,bir meltem saçlarımızı okşuyor,içimizde geleceğe dair ümit ve o an ki duruma dair ümitsizlikler var ve sen benim saçmalıklarıma katlanmanın sonucunda kahkahalar atıyorsun...Seni özledim...
    Any

    YanıtlaSil