Kasım 26, 2008



Dün dere kıyısında gezerken fotoğraf makinamla kareler yakalamaya çalıştım. Gerçi yanımda küçük makina olduğu için öyle pek fazla güzel birşey çıkmadı ama bir iki tanesi idare ediyor.


Ben yürürken yaşlı bir teyze yanıma yaklaştı:
-Merhaba.
-Merhaba.
-Buralı mısın kızım?
-(Ne diyeyim şimdi , bir yer sorsa bilemeyeceğim) Değilim teyze.
-Belli zaten fotoğraf çekiyorsun. Şurada köprünün üzerinden çok güzel gözüküyor. Ben her geçtiğimde oradan bakarım. Çocuklarıma da çekin fotoğrafını diyorum.
-Evet haklısınız, oradan da güzel gözükür.

Sonra onunla gidip köprünün üzerinden aşağıdaki fotoğrafı çektim :)


Herkese günaydın.

Işıl ışıl bir güne açılsın sabahımız :)

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. çok güzel fotoğraflar içim açıldı. zor bir güne ilaç gibi geldi. şimdi öyle bir dere kenarında olmak var. sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Sen dereye gidemiyorsan dereyi sana getiririz Owl:) Günaydın.

    Şeker di mi Katre:)

    YanıtlaSil