Kasım 13, 2008


Dört hatun bir hamurun başında dört saat ne yapar?

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. cevap veriyorum: MANTI:)

    YanıtlaSil
  2. mımmm miss, olsa da yesek :P

    YanıtlaSil
  3. çok mantıksız bişi bu mantı. üç beyazın üçü birden var içinde.
    hiç sevmem. nefret ederim. iğrenç bişiler bunlar. hiç tavsiye etmem. kötü bişisi yani. hiç lezzetli değil bi kere. onun için 3 kere felan doldururum tabağımı normalde.
    ölürüm ben mantı için.
    ayyyyyyyyyy kaldır şunu gözümün önünden. allahtan tabağa koyup soslayıp pullayıp fotoğrafını çekmemiş.blogunu yirim bak..

    YanıtlaSil
  4. yicem ben ondan... istiyorum o kadar:)

    YanıtlaSil
  5. Onu da yapacaktım ama akşam tabağa koyduğumda aklıma fotoğraf çekmek falan gelmedi Aylincim :)

    Gel Joone , buzluk mantı dolu, hemen hazırlarız :)

    YanıtlaSil
  6. Gel Ebruli, hemen yapıp yeriz :)

    YanıtlaSil