Kasım 17, 2008


Aylincim balım,senin benim için hazırladığın o nefis doğumgünü pastasından sonra benim de elim armut toplamıyordu tabi di mi? Bu nefis pastaya bir tıkla bakiim :)

İyi ki doğdun :) Senin için bi kaset doldurdum, ne de olsa sen de benim gibi kaset çocuğusun :D

Nice güzel yıllara :)



MixwitMixwit make a mixtapeMixwit mixtapes

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. :)))) Girmiş olduğum yaş sebebiynen kutlamaları kabul etmiyordum ama böyle bir incelik, edilmez mi? unutmamış da bu şarkıyı...
    Bitanemsin sen benim. Birlikte nice yıllara inşallah. Senle blog aleminin altın kızları olcez yakında. zırt pırt geliyor doğumgünlerimiss. sen dorothy, ben sophia felan.. gerçi ben de biraz rose, biraz da blanchlık var..
    :0)

    benjamin

    YanıtlaSil
  2. ayyyy mumlar çok fazla. bir dahaki doğumgünümde mum felan değil, kendimi yakcam . Pastaya tıklince, benim resmim çıksın seneye.
    Ben estetikçiye gidiyom. Yine girdim depreşyona.

    YanıtlaSil
  3. :D

    Aman canım 25 yaşın da nesi var, abartma o kadar Aylincim :)

    YanıtlaSil
  4. kız bu kasetler otomatik çalışmıyor mu? kasedin üstündeki resmi bile değiştirebiliyoruz ama otomatik çalmıyo ayyyy.

    bencamin

    YanıtlaSil
  5. Aylin 'e mutlu yıllarr dilerimm . Bloguna mesaj bırakayım dedim ama yoruma kapalıymış :)
    Herşey gönlünce olsunn

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler özii.çok naziksin. :)
    ben hendenin blogundan alıyorum yorumları. şimdi merdanesiyle kovalicek henden beni eheheh..

    YanıtlaSil